1 review over Hotel Antonelli Franco in het Nederlands

Fijn hotel

Benny
31-10-2011

We zijn hier geweest met een gezelschap van 100 personen. We hadden half pension. We kregen elke dag te eten wat de pot schaft. Dit was erg goed. Goede ligging, om leuke uitstapjes te maken in de prachtige omgeving. Enig nadeel is dat ze alleen italiaans kunnen.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antonelli Franco in Assisi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antonelli Franco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.