ItaliëUmbriëAssisiHotels AssisiHotel 3 Esse Country House

Hotel 3 Esse Country House

ItaliëUmbriëAssisi

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel 3 Esse Country House voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 16 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 16 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

16 Reviews over 3 Esse Country House

• 7Marco01-09-2019

Prima voor een paar dagen

Mooi hotel net iets buiten Assisi. Faciliteiten in het hotel sluiten alleen niet helemaal aan bij mijn verwachtingen na het zien van de foto's. Kamers zijn redelijk. Airco werkt matig. WiFi is dik in orde. De douchecabine is klein/krap, zelfs als je een normaal postuur hebt. Onze "buren"hadden een koelkast op de kamer. Wij helaas niet. Je kunt wel een drankje bestellen, maar dan moet je gewoon naar de receptie of keuken lopen. Een echte bar heb ik niet gezien. Ontbijt is redelijk. Lunchen en dineren kun je beter elders doen. In het hotel kun je 's avonds wel eten, maar niet a la carte. Je moet reserveren voor een 3-gangen diner en dat kost je exclusief drank al minimaal 20 euro p.p. Lopen naar Assisi is prima te doen, maar dan moet je wel goed te been zijn. Een zaklamp (of lampje van je mobiel) is voor de terugweg wel aan te raden, want de weg is smal en onverlicht.

• 8Arianne01-09-2014

Eenvoudig, maar erg mooi

Tja, ik kan best wat minpuntjes noemen; weinig licht in de kamer, plafond van de badkamer laag (wat staand douchen in het bad lastig maakt), weinig variatie in het ontbijt... Maar al met al heb ik genoten van ons verblijf! Dat heeft vooral te maken met de ligging, de inrichting van het buitenterrein, de sfeer die het gebouw met de oude meubels ademt, het uitzicht en het totale gevoel van rust. Ik waande me in een paradijsje. Dat maakt de minpuntjes meer dan goed.

Dineren in het hotel hebben we maar één keer gedaan. Niet omdat het slecht was, maar omdat we het veel te leuk vinden om in het oude stadje diverse restaurantjes aan te doen. Het diner was goed, maar niet bijzonder. Voor de prijs een prima hap.

• 4A.Bal19-06-2014

Niet meer!!

Dit hotel is door ons bezocht in mei 2014. De eerste indruk is goed,ligging is mooi.Het maakt helaas een verkommerde indruk.De eerste kamer die wij aangeboden kregen was zeer donker en muf ruikend.De tweede kamer was minder muf en lichter dus die maar genomen. Helaas was alles wat in de badkamer kapot kon zijn,ook werkelijk kapot en verroest. Schoon was het wel. Het ontbijt was voldoende,'s avonds eten kon niet. Het zwembad,wat op zich mooi was ,lag veel rommel in en werd niet schoongemaakt,de kussens voor de ligstoelen lagen op een hoop en waren door en door nat geregend en daardoor niet bruikbaar . Kortom,het hotel wordt niet goed verzorgd en is daardoor zijn prijs en sterren niet waard. Wij zouden hier niet meer voor kiezen

• 9Peter26-05-2014

Aanrader!

Ligt net buiten Assisi. Hartelijk welkom door Martina. Maakten gebruik van dinermogelijkheid. Prima! Weg naar Assisi moeilijk beloopbaar, want omhoog en vrij smal, geen apart voetpad. Daarom beviel bezoek overdag en diner in hotel 's avonds uitstekend. Kamers zijn sober maar schoon en goed.

• 8Marijke31-05-2013

Heeeeerlijk, wat een verademing na Zuid-Italie

Wat een geweldige locatie, mooi gelegen tussen de olijfbomen. Leuk hotel bestaande uit allemaal verschillende lage gebouwtjes. Wij verbleven in kamer 15. Eigenlijk was dit meer een soort appartementje met een eigen keuken met koelkast en 2 pits kookplaat. Verder hadden we 3 bedden, TV, airco en een badkamer met douche, toilet/ bidet en wastafel op de kamer. Er is een mooi zwembad met ligbedden. Het ontbijt is eenvoudig, maar prima. De auto kun je gratis parkeren (in de boomgaard) en Assisi zelf ligt op loopafstand (let op wel een fikse heuvel omhoog).

• 8H. van IJserloo25-06-2012

Prima Hotel

Prima plaats om te verblijven, zeer gastvrij en behulpzaam. Eten is uitstekend. heerlijk zwembad aanwezig en Assisi is op 10 min loop afstand.

• 9Inge06-09-2011

Mooie omgeving en vlakbij Assisi

De tuin en het zwembad zijn prachtig aangelegd. Je kijkt uit op het landelijke Umbrië en de basiliek Santa Maria degli Angeli. Aan het zwembad zie je het fort 'Rocca Maggiore' van Assisi. Kortom een mooie omgeving. Met zo'n 10 minuten lopen ben je bij de parkeergarage van Assisi, daarna is het 10 minuten lopen tot aan het centrum van de stad. De kamers zijn eenvoudig ingericht. Dagelijks schone handdoeken, 1 keer per week schone lakens. De Italiaanse avondmaaltijd is uitstekend; een 4 gangen-diner met verschillende voorgerechten, pasta, gebakken aardappelen met vlees en fruit als nagerecht. Er is voldoende en vriendelijk personeel voor de bediening. Ook het ontbijt is prima verzorgd. Echt een uitstekende accommodatie!

• 8Simone19-01-2011

Middenin Umbrie staat een knusse villa

Heerlijk rustig, vlak bij Assisi, eigenaar ziet je liever gaan dan komen, ontbijt redelijk, prachtige omgeving.

• 8damswer23-07-2010

Rustig,knus en mooie omgeving

Hotel nummer vijf van de rondreis. Dit hotel ligt totaal afgelegen wat een enorm vrij gevoel geeft. Voor onze kamer stonden stoeltjes en een tafeltje waardoor het heerlijk was om 's avonds even lekker te gaan zitten en te genieten van het schitterende uitzicht. Het hotel heeft een soort van vakantiehuisje principe. Om het hotel bevind zich veel groen.

Het stikt van de krekels, maar die zijn 's nachts gelukkig stil. We hadden ook veel wespen, maar als je die met rust laat, laten ze jou dat ook.

Heeft helaas geen kluisje of een koelkastje. Er is een ruime parkeerplaats naast het hotel (Gratis). En om lekker te ontspannen is er een mooi zwembad.

Het ontbijt (Wel wat simpel, maar erg lekker) hebben wij in de buitenlucht genuttigd op het dakterras. Assisi ligt op loopafstand, maar bereid je vast voor op heel veel steile klimmen in dit plaatsje (En de weg er heen).

Personeel is super vriendelijk ondanks het gebrekkige engels prima te doen.

• 8M Deij10-08-2009

Een plek om tot rust te komen!

Het hotel ligt aan de voet van Assisi en ziet er verzorgd uit. Veel groen en bloemen in potten. Het bestaat uit een hoofdgebouw, twee bijgebouwen en kamers op de tussenverdieping. De kamers in het hoofdgebouw en enkele kamers in het bijgebouw hebben geen balkon/terras wat een nadeel kan zijn als je langer op dezelfde plek verblijft. Kamers zijn eenvoudig ingericht maar de bedden zijn goed. Dagelijkse wisseling van badhanddoeken. Het zwembad is maximaal 1.65 diep en heerlijk van temperatuur. Voldoende ligbedden. Het eten is een vast menu: antipasta, pasta, hoofdgerecht en dessert. Een wijnkaart is er niet: het is wit of rood. Het kan soms inderdaad lang duren voordat je klaar met eten bent maar... het is vakantie en je bent in Italië. Wij vonden het eten goed en gevarieerd. Vanuit het hotel kun je te voet naar Assisi en naar S.M. de Angeli. Er is voldoende parkeergelegenheid bij het hotel

Hotel 3 Esse Country House info

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar