Trentino en Zuid Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Trentino en Zuid Tirol voor je op een rij gezet:

• 1.997

Reviews over accommodaties in Trentino en Zuid Tirol

Geen massa toerisme

Richard,
    10-9-2018

In juli 2018 hebben wij een week in een 4 persoons appartement verbleven. Het appartement is ruim en van alle gemakken voorzien. De bedden zijn zeer goed. Vanuit het grote balkon heb je een mooi uitzicht over het Caldonazzo meer. Vanuit het Caldonazzo meer kun je veel uitstapjes doen naar bijvoorbeeld de berg de Panarotta waar je een geweldig uitzicht over het Levico en Caldonazzomeer. Ook Limone Sul Garda is leuk en licht op een uurtje rijden van Tenna. In het hotel heb je een dagmenu. Verder zit er in het dorpje Tenna een zeer goede pizzeria One Rosso Sas. Voordeel van de streek is dat je hier geen massa toerisme vindt.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

kleine rustige en zeer schone camping

Ed,
    14-8-2018

De camping is mooi gelegen aan het Caldonazzo meer. Eenvoudig maar rustig en vooral schoon. Het sanitair wordt uitzonderlijk goed schoon gehouden, voor ons een belangrijk element. De plekken zijn niet groot en verschillen best wel van elkaar. daarentegen, wie heft de ruimte van een landgoed nodig op vakantie? de camping winkel mag geen naam hebben, brood is na 09.00 uur op. de eigenaar die de de camping samen met zin dochter runt is niet de meest vriendelijke man. een troste italiaan die, zo bleek, niet bang is mensen bij enige weerstand te melden dat ze kunnen vertrekken. hoe dan ook een mooie plek voor een mooie vakantie in noord Italië. Het restaurant naast de camping is werkelijk voortreffelijk!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijne vakantie in een prachtige omgeving!

Fam. van den Berg,
    11-8-2018

Fijne, schone en comf. mobile home, op een mooie plek gehuurd. De ligging van zowel camping als mobile was top! Geen zwembad, maar het mooiste zwembad ligt aan de voordeur; het meer! Ligweide met schaduwplekken, en een soort van wandelpad/ boulevardje voor ev. een frisse neus na het eten. Aan en in het meer kiezel, voor degene die dit prefereren, waterschoentjes mee. Voor alle leeftijdscategorieën geschikt. Voor pubers rijd er een paar keer per week een shuttlebusje naar een disco enkele km. verderop. Veilig uit en thuis! Eetgelegenheid in de buurt, op slechts enkele minuten lopen. Aan de voorzijde van de camping ook een fijne ijs/koffiesalon. Enige minpunt vonden wij de bejegening van de Security naar onze zoon en zijn meegebrachte vriend. Dit kan en moet écht anders! Er ons bewust van zijnde dat hij verzuimde zich te melden bij de receptie, was niet o.k. maar andere attitude sis zijn wenselijk! Los van dit ‘feitje’ een topvakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooie rustige camping in fantastische omgeving

Fam Dijkslag,
    9-8-2018

Gezellige camping in een fantastische omgeving met super schoon sanitair. Door vriendelijke eigenaar en zeer aardige behulpzame dochter ontvangen. Voor betaalbare boodschappen kun je het beste naar de CC in Caldonazzo of de MD in Levico gaan. Genoeg gezellige restaurants langs het meer. Voor de jeugd is er een discobus naar Levico. Wij komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie kleine camping, kleine plek, Goed sanitair.

Claudio Blok,
    4-8-2018

Mooie een goed gelegen camping. Mooi en zeer schoon sanitair. Entertainment (o.a. in het Nederlands) voor de kinderen. Aardig personeel en aardige eigenaar. In de nacht bewaking tegen diefstal en overlast. Lekkere restaurantjes op loopafstand. Wel wat duurder en de plekken zijn echt heel klein, desondanks wordt dit door veel dingen weer goed gemaakt. Wel erg veel Nederlanders, wat wij voor het vakantiegevoel jammer vonden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018