Trentino en Zuid Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Trentino en Zuid Tirol voor je op een rij gezet:

• 1.997
    1.437

2.776

vakanties Trentino en Zuid Tirol

Reviews over accommodaties in Trentino en Zuid Tirol

Een top hotel op een toplocatie.

Ellen,
    27-3-2019

Meerdere keren geweest. Het is en blijft een top hotel! Vriendelijke, behulpzame bediening. Heerlijk eten in het vernieuwde restaurant. Jammer dat de fijne rookruimte weg is gehaald om het restaurant te vergroten. De sauna is ook mooier en ruimer geworden. De kamers zijn prima, al misten we wel de body lotion die er voorheen was. Er werd nog druk gebouwd aan de nieuwe chalets achter het hotel. Mooie sfeervolle chalets die compleet waren met eigen sauna en whirlpool. We hebben er eentje mogen bezichtigen, top, zelfs aan sloffen en een paraplu is gedacht.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Monique Cafferata,
    11-3-2019

Het is een zeer gezellig,mooie kamers en zeer vriendelijke mensen. Heerlijk eten en alles ruim opgezet. We zijn hier zomers en s winters geweest en allebei geweldig. Ik kan niet anders dan voor alles een 10 geven. Wij waren ook met de kleinkinderen die zijn 3 en 6 jaar die vonden het ook heerlijk niets was te veel om voor de kinderen leuke dingen te bedenken om ze het naar de zin te maken. Ook een heerlijk zwembad dit jaar was het water iets kouder (toch nog heerlijk) wij hopen dat het de volgende keer weer wat warmer is.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Altijd weer Alphotel Tyrol

M. Leferink,
    10-3-2019

Het gevaar is dat je elk volgend hotel gaat vergelijken met Alphotel Tyrol. En dan is het moeilijk om een ander hotel te vinden dat net zo goed is. Alles klopt in "ons" hotel. Kamer prima, douche altijd warm water. Bedden slapen prima. Eten is geweldig. En voor ons erg belangrijk, het zwembad. Dat is werkelijk super. Temparatuur heerlijk. Zwemmen van binnen naar buiten en dan ook nog een geweldig bubbelbad in de tuin. We gaan in Maart weer. Kan niet wachten. En dan het personeel, werkelijk altijd even vriendelijk. Massages en behandelingen zijn ook altijd heerlijk. En dan hebben we Josef nog, die brengt ons iedere dag met het busje naar de skipiste. Geweldig.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Geweldig hotel!

M. de Jong,
    2-3-2019

Schitterend hotel, vlakbij de gondel. Lopend in 5 minuten maar er rijdt ook een busje van het hotel. Prachtige kamers, heerlijk zwembad en wellness gedeelte. Eten is echt fantastisch, met 1 keer in de week een buffet avond, en 1 keer in de week een gala avond. Wij waren er voor de derde keer, en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Top vakantie

Masja en Guido,
    2-3-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Monroc hotel. Heel gastvrij ontvangen. Het diner is echt van hoog niveau. Uitgebreid en goed ontbijt. Perfecte ligging naast de lift

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019