Camping Seiser Almsterstersterster

9.4Fenomenaal

• 8.1Eetgelegenheden
  • 9.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Seiser Alm ligt in Südtirol, Italië. Het sanitair is modern en schoon en voor kinderen is er een apart sanitairgebouw in thema. Verblijf je hier met een tent dan loopt je staanplaats wat af. Dit zorgt wel voor een mooi uitzicht op de bergen. Ook in het restaurant op de camping geniet je van dit uitzicht. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.

336 reviews over Camping Seiser Alm

• 8p swinkels16-07-2013

goed geweldige ligging

het is een hele mooie rustige camping het uit zicht is geweldig het is precies zo als ik zuid tirol had voorgesteld het personeel in de receptie is erg vriendelijk, ze spreken zelfs Nederlands.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Henk Spaan14-07-2013

Hele mooie plek

Het is een hele mooie camping met een gemakkelijke verbinding naar de seiser alm, waar je prachtige bergwandelingen kan maken. Meertje om te zwemmen s op 20 minuten te bereiken. Een bezoek aan het archeologisch museum in Bolzano over de ijsco-man ötzi kan ik van harte aanbevelen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 9Peter14-07-2013

Supercamping!

Fantastische tentplekken op het veld. Prachtig uitzicht over de bergen. Houten huisjes om te kunnen koken bij regen. Perfecte ligging om te gaan wandelen of fietsen in de bergen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 8Bert11-07-2013

Mooi gelegen camping met top sanitair

Op weg richting Toscane enkele dagen op deze camping gestaan. De omgeving is zeer de moeite waard. De camping ligt ideaal voor wandelaars en fietsers maar zeker ook voor bezoekers van Bolzano en omgeving. Op de camping valt met name het sanitair op. Dit is van het niveau van een luxe hotel. Als je weer buiten staat, moet je weer even omschakelen naar het campingleven. Prima ontvangst, aardige mensen.

• 10Annita Depover19-06-2013

De beste camping ooit gehad

Rust word op prijs gesteld, geen lawaai in de buurt, proper en net op het terrein!! Sanitair ook apart voor kinderen, proper onderhouden Het panorama is prachtig naar de Slern toe (dolomieten) die s' avonds in mooie kleuren veranderen De camping ligt aan de rand van de Seieralm een tof wandelgebied Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Het restaurant heeft de keuken van de regio, Sud Tirol en opperbest Wij komen beslist terug

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• 9C. Braakman12-08-2011

Fantastiche plek

Camping Seiser Alm is een prachtige camping. Vanaf de plekken prachtig uitzicht op de omgeving. Het sanitair is voortreffelijk en zou niet misstaan in een vijf steren hotel. Bovendien was het zeer schoon. De plekken waren ruim en op iedere plek en eigen kraan. Vers brood in het winkeltje. Maar het dorp seis ligt op 3 km, dus daar is ook van alles te verkrijgen. Mooie omgeving, waar je vooral kunt wandelen. Zeker een camping om nog een keer naar terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Familie Bogers06-01-2010

Super wintercamping

Super wintercamping vlak bij lift naar seiseralm. Een zeer mooi en uitgebreid ski-gebied.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 8jwcdegrauw05-12-2009

fantastische plaatsen

camping seiser alm in vols am schlern de mensen zijn zeer vriendelijk wij komen er al 25 jaar in de winter de omgeving is zeer mooi de prijs is ook zeer redelijk

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

35 tips over Camping Seiser Alm

• Margriet van der Laan, 13-06-2014

Koop een combi kaart voor de bus en de kabel banen.

• Jan, 16-07-2012

Mooi uitgangspunt om te wandelen op de Seiser alm

• fam. Brunninkhuis, 25-07-2014

Uitermate geschikt voor wandelliefhebbers!

5 vragen over Camping Seiser Alm

• eef verhaaren, 03-11-2019

wintercamping

kun je in de winter ook mooie wandelingen maken? Worden de wandelpaden geprepareerd? of zijn die in de winter onbegaanbaar?

• Ellen , 03-02-2019

Tieners

Is er een plek waar tieners (12-13 jaar) 's avonds kunnen voetballen/volleyballen?

• saskia, 28-06-2017

vouwagen

is het te doen om de camping op te rijden met een vouwagen of is het daar te stijl voor? alvast bedankt!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig