Camping Seiser Alm

Weer vandaag17°
Camping Seiser Alm
9,4

Camping Seiser Alm ligt in Südtirol, Italië. Het sanitair is modern en schoon en voor kinderen is er een apart sanitairgebouw in thema. Verblijf je hier met een tent dan loopt je staanplaats wat af. Dit zorgt wel voor een mooi uitzicht op de bergen. Ook in het restaurant op de camping geniet je van dit uitzicht. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.

163 reviews over Camping Seiser Alm in het Nederlands

Mooie camping, maar niet kindvriendelijk

sandy
11-8-2015

Prachtige ligging, aan de voet van de Seiset Alm. Met een Seiser Alm gold card kan je dmv een vast bedrag alle gondels en stoeltjesliften gebruiken en de bus. De bushalte ligt op 5 minuten loopafstand van de camping. Vanwege de terrassen is het niet kindvriendelijk. De speeltuin is weggestopt en onoverzichtelijk. De zwembadtegels zijn ook niet kindvriendelijk, kinderen moeten vroeg in de avond uit het zwembad, zodat de volwassenen zonder gespetter baantjes kunnen zwemmen. Als je de hele dag met de kinderen in de bergen loopt is er geen gelegenheid meer om na het avondeten met je kinderen te gaan zwemmen. Jammer!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Mooie camping, fantastisch wandegebied

prummeltje
3-8-2015

Mooie camping gelegen in prachtig wandelgebied. Met vanaf bijna alle plaatsen een prachtig uitzicht op de omliggende bergen. Camping ligt op 5 autominuten van de gondel naar de Seiser Alm. Daar kan je kan kiezen voor een eenvoudige wandeling tot uitdagende huttentocht. Het sanitair is TOP! Schoon, ruim en zelfs de mogelijkheid om een eigen badkamer te huren. Douchen zonder muntjes.

De kinderen (zoon 8 en dochter 12) zijn mee geweest met klettersteig-cursus, door de camping georganiseerd. Zij hebben een fantastische dag gehad!

Het enige minpunt: de grootte van de plek. Alle grootste plekken waren al geboekt bij reserveren. Wij hadden daarom een B-plaats. Deze varieerde nogal van 90-110m2 en blijkbaar hadden wij de kleinste. Zo'n krappe plek maakt het minder comfortabel, waardoor wij de prijs/kwaliteit verhouding wat lager beoordelen. Een advies: reserveer wel van tevoren! We hebben vele kampeerders een nacht op het parkeerterrein zien doorbrengen voordat ze een plek konden krijgen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Drukke camping

Fam. Janssen
1-8-2015

Camping met veel hoogteverschil. Tentplaatsen op helling, caravanplaatsen op grind met keiharde ondergrond. Niet op alle caravanplaatsen water! Wordt veel als doortrekcamping gebruikt en ook veel caravans voor één nacht buiten het terrein. Wij hadden wel mooi uitzicht, maar vonden het geen gezellige uitstraling hebben met al dat grind. Zwembad is fijn voor verkoeling, maar tussen 1 en 3 uur 's middags gesloten. Bij inschrijven wordt om afgeven identiteitsbewijs gevraagd. Pas als je echt tegenstribbelt, mag je ook een simpele andere kaart afgeven, als er maar een naam op staat. Sanitait is superlux en wordt goed schoon gehouden. Wandelgebied is erg mooi. Ook voor mountainbiken. We hebben 2 weken doorgebracht op deze camping, maar denk niet dat we er nog een keer terug gaan. Er zijn in andere gebieden in Dolomieten veel mooiere campings te vinden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Seiser Alm voor je op een rij gezet:

prachtige uitzicht op vele plekken

J. Doomernik
18-7-2015

Mooie camping, vriendelijk mensen, goed sanitair en alles wordt netjes schoon gehouden. Zeer mooi gebied

Gereisd Met partner in juli 2015

Camping met prachtig uitzicht

H. Fokkens
13-6-2015

Plaatsen met prachtig uitzicht. Voor nederlandse begrippen wel dicht op elkaar. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Sanitair is sauna waardig, voor een camping eigenlijk over the top maar wel fijn. Verder van alle gemakken voorzien, drinkwater op de camper als ook vuil water afvoer. Leuk zwembad. Wifi werkte niet goed tijdens ons verblijf maar daar is wat aan gedaan.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige camping met een fantastisch uitzicht.

Familie de Boer
6-6-2015

Wij hebben 16 dagen gekampeerd op Camping Seiser Alm. Het is een fantastische camping met vriendelijk personeel en voorbeeldig sanitair! ( een aardige mevrouw poetst hier de gehele dag) Een echte Top Camping, voor herhaling vatbaar. Mooie ligging, en een prachtig tentenveld met hutjes om te schuilen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

Prachtige camping

Foxx
27-5-2015

Deze camping stond al een paar jaar op m'n lijstje, vooral om de mooie omgeving, schitterende uitzichten en de prachtige natuur. Deze keer gebruiken we de camping als doorreiscamping, maar we zullen vast en zeker nog eens terugkomen voor een langere verblijf. De camping is ook schitterend, alles ziet er voortreffelijk uit en niks op aan te merken.

Gereisd Met partner in mei 2015

Mooi wandelgebied

Ad Tops
11-9-2014

Prachtig gelegen camping met mooi sanitair en goed restaurant. Na een wandeling lekker afkoelen in het nieuwe zwembad. Camping is gelegen in schitterend wandelgebied!

Gereisd Met partner in september 2014

Heel goed, maar zakelijk

Huiting
4-9-2014

Wij hebben hier 3 weken vakantie gehad. Eigenlijk geen opmerkingen behalve zoals in de titel staat. Het is een zakelijke camping. Heel veel hele dure campers met trailers. Het is een terrassencamping. Nagenoeg bij elke plek eigen water en afvoer van [vuil] water. Het is overal schoon. Zwembad is top. Toiletgebouw; zo mooi hebben wij het nog nooit gezien! Mooi restaurant boven, met goed eten. Alleen weinig benaderbaar om een drankje te doen 's avonds. Het ontbreekt aan gezelligheid en betrokkenheid. Hoe voelde voor ons allemaal zakelijk aan, weinig echt campinggevoel gehad. Wij waren met een tent. Dit kwam ook mede doordat er echt ontzettend veel campers zijn [waar betalen mensen het van?] De omgeving is prachtig. Vanuit de camping talloze wandelingen te doen. Ook naar de nabij gelegen plaatsjes is wandelend goed te doen [circa 20 loopminuten].

Gereisd Met partner in augustus 2014

Mooie camping ideaal voor wandelingen

Karo
2-9-2014

Vanuit deze camping kun je mooie wandelingen maken. Er is een uitstekende busverbinding naar andere dorpen en kabelbanen. Met vriendelijke mensen aan de receptie.

Gereisd Met partner in Fri Aug 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seiser Alm in Völs am Schlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seiser Alm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.