Camping Seiser Alm

Weer vandaag16°
Camping Seiser Alm
9,4

Camping Seiser Alm ligt in Südtirol, Italië. Het sanitair is modern en schoon en voor kinderen is er een apart sanitairgebouw in thema. Verblijf je hier met een tent dan loopt je staanplaats wat af. Dit zorgt wel voor een mooi uitzicht op de bergen. Ook in het restaurant op de camping geniet je van dit uitzicht. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.

163 reviews over Camping Seiser Alm in het Nederlands

Camping is prachtig gelegen + super sanitair

Annelore de Jong
13-6-2017

Wij stonden op het tentenveld, wat op een kleine helling ligt, waar je zelf een plekje mocht uitkiezen. Prachtig uitzicht over de bergen. En het sanitairgebouw is het meest luxe wat ik ook gezien heb op een camping. De ontvangst bij de receptie was vriendelijk. De kwaliteit van het restaurant is oké. En er is een kleine supermarkt aanwezig, waar je in de ochtend, zonder bestelling verschillende verse broodjes kunt kopen. Op de camping is een klein zwembad aanwezig. En in de buurt ligt een klein meertje. Tevens zijn er in de buurt verschillende skiliften waarmee je de bergen kunt verkennen.

Mooie camping in een prachtig gebied

Germa
20-9-2016

Het is een mooie camping en we hadden een prachtige (prijzige) lodge gehuurd met fantastisch uitzicht. De prijs was niet te hoog, want de lodge is luxe en er wordt zelfs tussendoor schoon gemaakt en beddegoed verschoond. Wellicht dat oudere kinderen de camping wat minder zullen beoordelen, er is voor hen namelijk niet heel veel te doen. Er is wel een zwembad, maar verder vooral gericht op jongere kinderen (speeltuin, kleine kinderboerderij). De camping ligt midden in een erg mooi wandelgebied met spectaculaire uitzichten.

Topplek voor de wandelaars

Graaf
24-7-2016

Wat een toplocatie deze camping. Je kunt met de bus bij alle gondels komen en weer terug. En dit is walhalla voor bergwandelaars. Verzorgde camping met super zwembad. Restaurant en winkel zijn wel duur. De tenten staan op een grasheuvel waar het bijna onmogelijk is om een vlak stuk te vinden. Slecht geslapen dus :( Ook is er geen schaduw. We hebben wel genoten voor 4 dagen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Panoramische verassing in Sus Tirol

Dick Falkena
22-5-2016

Op doorreis willen we uiteraard overnachten op een camping. Italie is bij ons een beetje berucht omdat we nogal eens verzeild raakten op een kleine slecht onderhouden camping. Hoeveel beter is dat deze keer. De ontvangst was ronduit vriendelijk en ook nog in het Nederlands. De camping is verzorgd, schoon en ingedeeld in terrassen met verharde plekken. Het sanitair is heel slim onder de grond gebouwd en luxe, schoon en ruim. De camping ligt panoramisch met uitzicht op de bergen. Een aanrader voor dewandelaar en rustzoeker.

Geweldige camping met super uitzicht

Fam. de Bakker
12-5-2016

De panorama-plaatsen hebben een geweldig uitzicht over de omgeving. Het kan soms wel erg heet zijn, omdat er weinig beschutting (van bomen) is. Sanitair is uitstekend, wordt meerdere malen per dag schoongemaakt. Wel erg benauwd, geen goede ventilering, dit geldt ook voor de afwas- en wasruimtes. Kwaliteit van het restaurant is prima, wel redelijk duur. Zwembad is prima, alleen jammer dat deze tussen de middag sluit. De weg naar de camping is stijl en bochtig, ervaring met een caravan is noodzakelijk. Al met al prachtige weken hier gehad met uitstekend weer.

heerlijke ski vakantie, super locatie

sabrina
28-2-2016

Wij hebben een week doorgebracht in 1 vd appartementen. De rest vd familie verbleef op de camping (huurcaravan en eigen caravan) en alle drie meer dan tevreden! Schitterend sanitair, hele mooie omgeving voor actieve vakantie (wandelen, skiën) . Vriendelijk personeel! Slechts 1 restaurant, heel goed eten, maar geen snelle snack...

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie camping

jan. kolthof
22-9-2015

Prachtig gelegen mooie wandelroutes vanaf de camping.mooi sanitair.Vriendelijk personeel.

Super!!!

Judith
24-8-2015

Mooie camping met heel luxe santitair. Het pas aangelegde zwembad is eenvoudig, maar een echte aanwinst. Omgeving is geweldig! Wij waren hier zeker niet voor t laatst.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Prachtig uitzicht en goede faciliteiten!

Marleen
17-8-2015

Fijne ontvangst, je voelt je direct welkom. Vrolijke, vriendelijke mensen! Vol goede tips! Leuk restaurant ook en ideaal klein winkeltje op de camping. Er was ook een drinkwaterpomp voor iedereen toegankelijk, was ook handig. En, als de zon onder gaat, zie je een fantastisch mooie rotsformatie (rozenberger) die oranje kleurt). Goede douches en hele goede afwas faciliteiten.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig maar met caravan erg moeizaam bereikbaar

Anja
16-8-2015

Erg vriendelijk personeel. Enorm behulpzaam. Mooi uitzicht. Mooi schoon sanitair maar erg benauwd, warm, onvoldoende afzuiging, onvoldoende ventilatie mogelijkheden. Afwas ruimte was erg benauwend. Het naar de camping toewijden was erg zwaar door stijle weg er naar toe.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seiser Alm in Völs am Schlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seiser Alm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.