Camping Seiser Alm

Camping Seiser Alm
9,4

Camping Seiser Alm ligt in Südtirol, Italië. Het sanitair is modern en schoon en voor kinderen is er een apart sanitairgebouw in thema. Verblijf je hier met een tent dan loopt je staanplaats wat af. Dit zorgt wel voor een mooi uitzicht op de bergen. Ook in het restaurant op de camping geniet je van dit uitzicht. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.

160 reviews over Camping Seiser Alm in het Nederlands

Een camping met een prachtig uitzicht op de bergen

Debby
26-6-2018

Prima camping met een geweldig uitzicht! Vlak bij zijn er diverse mogelijkheden voor wandelen en fietsen in de bergen. Het sanitair van deze camping (onder de grond), douches, toiletten, afwasgelegenheid was helemaal top! Nog nooit zo’n luxe gezien in Italië! Het restaurant heeft een prima prijs kwaliteit verhouding met een mooi uitzicht vanaf het terras op de bergen. Wij hadden een middelgrote tent met de bedoeling een week te staan. Helaas zijn de tent plaatsen op twee grasheuvels met amper rechte plekken. Lastig als je van je luchtbed afrolt (denk dus goed na hoe je de tent zet). Het schuine veld is prima te doen met een klein tentje voor 1 of 2 nachten, maar niet prettig voor een hele week. Om ons heen waren er dan ook bijna elke dag nieuwe mensen, daar moet je tegen kunnen. De campingplaatsen voor campers en caravans waren wel recht, klein maar fijn. Het zwembad is verwarmd en heeft zout water, erg lekker na een wandeling!

Gereisd Met partner in juni 2018

Gewoon goed!

Jacqueline Dieleman
8-6-2018

Prachtig gelegen camping waar gewoon alles klopt! Mooi toiletgebouw, goed restaurant, verzorgd terrein.

Gereisd Met partner in juni 2018

Mooie maar prijzige camping voor alleen tentje

TJA65
25-9-2017

Zoals in alle reviews al vermeld mooie camping, prachtige ligging, super sanitair. Maar voor rondtrekkende fietsers met een klein tentje is een verblijf voor 35 euro in najaar op een zeer schuin tenten veldje wel aan de erg dure kant. Als je het verschil ziet met wat de grote campers op eigen staanplaats moeten betalen (enkele euro's meer slechts) dan klopt er toch iets niet. Tevens gebruik gemaakt van restaurant wat luxe oogt en ook wel is maar porties zijn voor hongerige buitenmensen aan kleine kant. Zijn denk ik ook niet echt de doelgroep voor deze camping...

Gereisd Met partner in september 2017

ANWB camping

Mooie camping in prachtige omgeving

R Schreuder
20-8-2017

Gastvrij ontvangst, met golfcar laten ze de plek even zien. Plekken zijn verschillende van grote afhankelijk van de categorie. Wij hadden een comfortplek type B, met stroom en waterpunt. De type C plekken hebben een mooier uitzicht, deze dien je vroeg te reserveren. Camping heeft aardige hoogteverschillen, indien nodig kunnen ze je caravan met een trekker naar de plek helpen. Caravan plekken zijn recht deels in de zon deels in de schaduw, tenten op het grasveld (in volle zon) is glooiend. Rustige camping, klein zwembad. Sanitair is luxe, gericht ook op wintercamping. Van alle gemakken voorzien, warm, goede en ruime douches. Ook tegen betaling privé sanitair mogelijk. De geur in de sanitairruimtes kan beter. Restaurant aanwezig, voorziet in diverse maaltijden. Campingwinkel is klein maar heeft aardig wat vooral lekkere verse broodjes in de ochtend en ook heerlijk ijs. Omgeving is prachtig geschikt voor wandelen en fietsen ook direct vanaf de camping, de weg er naar toe met veel bochten af en toe steil. Ook Bolzano, Ortisei of Merano zeker de moeite waard om te bezichtigen. Top: de ligging, de omgeving, uitzicht, sanitair, hygiëne, gastvrijheid, wifi Tip: houdt rekening met 15 -30 minuten wachten voor brood in de ochtend en pas het moment van douchen aan i.v.m wachttijden tussen 18.00 en 20.30 uur. Je zou kunnen zeggen dit ligt aan het hoogseizoen, echter was dit de 8e camping in Italië in augustus en we hebben bij geen enkele camping hoeven wachten voor de douche of voor broodjes.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Fantastisch sanitair! Heerlijk zwembad ter verkoeling

8-8-2017

Fantastisch sanitair! Heerlijk zwembad ter verkoeling. Uiterst vriendelijke receptie. Ligging prachtig!

Gereisd Anders in juli 2017

Zeer mooie luxe camping in een prachtige omgeving

René
29-7-2017

Zeer mooie luxe camping met voor Italiaanse begrippen ruime, met grind verharde, plaatsen voor caravan en camper. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden een comfortplaats (B) met waterpunt, en riolering, ook was er een TVaansluiting en gas. Caravan mag alleen haaks op de weg geplaatst worden, auto parkeren op eigen plaats of buiten de camping. Markering van de plaatsen is de lijn (smal strookje "gras") tussen afvoerputje en waterpunt, dus het kan gebeuren dat de buren landjepik doen. De camping heeft flinke hoogte verschillen waardoor je bijna overal een leuk uitzicht hebt. Leuk zwembad (zout) dat (helaas) tussen 13:00 - 15:00 uur gesloten is. Sanitair is zeer modern en wordt de gehele dag schoongehouden. Campingwinkel heeft een redelijk ruim assortiment met voor de dagelijkse artikelen (zoals groente, fruit, zuivel, brood enz.) normale prijzen, alleen 1 potje jam kost bijv. net zo veel als een hele doos in de supermarkt. Wel is er 's ochtends vaak een lange rij als je brood gaat halen waardoor de kans bestaat dat de keuze niet meer zo groot is. Er is helaas geen snackbar-achtig zaakje aanwezig om 's middags een kleinigheid te kunnen eten of een ijsje te halen.Wel is er een restaurant maar dat is te "chique" voor een camping. Het tentenveld is erg glooiend met weinig horizontale plaatsen. Dit hebben wij alleen van een afstand gezien. De toegangsweg naar de camping is vrij smal en redelijk stijl, een paar (verkeers)spiegels zou geen overbodige luxe zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Super Camping

Andre
5-7-2017

Goede mooie Camping op een geweldige locatie. Sanitair is werkelijk uitmuntend! Zouden veel campings een voorbeeld aan kunnen nemen. Wij hadden alleen pech dat we dit jaar alleen plaats hadden op het tentenveld. Dit kwam omdat de hele regio Beieren pinkstervakantie had en massaal in de Dolomieten zat. Verder gewoon Top! Goed Restaurant,Zwembad klein maar fijn, Campingwinkel goed. Personeel erg vriendelijk.

Camping is prachtig gelegen + super sanitair

Annelore de Jong
13-6-2017

Wij stonden op het tentenveld, wat op een kleine helling ligt, waar je zelf een plekje mocht uitkiezen. Prachtig uitzicht over de bergen. En het sanitairgebouw is het meest luxe wat ik ook gezien heb op een camping. De ontvangst bij de receptie was vriendelijk. De kwaliteit van het restaurant is oké. En er is een kleine supermarkt aanwezig, waar je in de ochtend, zonder bestelling verschillende verse broodjes kunt kopen. Op de camping is een klein zwembad aanwezig. En in de buurt ligt een klein meertje. Tevens zijn er in de buurt verschillende skiliften waarmee je de bergen kunt verkennen.

Mooie camping in een prachtig gebied

Germa
20-9-2016

Het is een mooie camping en we hadden een prachtige (prijzige) lodge gehuurd met fantastisch uitzicht. De prijs was niet te hoog, want de lodge is luxe en er wordt zelfs tussendoor schoon gemaakt en beddegoed verschoond. Wellicht dat oudere kinderen de camping wat minder zullen beoordelen, er is voor hen namelijk niet heel veel te doen. Er is wel een zwembad, maar verder vooral gericht op jongere kinderen (speeltuin, kleine kinderboerderij). De camping ligt midden in een erg mooi wandelgebied met spectaculaire uitzichten.

Topplek voor de wandelaars

Graaf
24-7-2016

Wat een toplocatie deze camping. Je kunt met de bus bij alle gondels komen en weer terug. En dit is walhalla voor bergwandelaars. Verzorgde camping met super zwembad. Restaurant en winkel zijn wel duur. De tenten staan op een grasheuvel waar het bijna onmogelijk is om een vlak stuk te vinden. Slecht geslapen dus :( Ook is er geen schaduw. We hebben wel genoten voor 4 dagen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seiser Alm in Völs am Schlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seiser Alm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.