Camping Seiser Alm

• 8.1Eetgelegenheden
  • 9.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Seiser Alm ligt in Südtirol, Italië. Het sanitair is modern en schoon en voor kinderen is er een apart sanitairgebouw in thema. Verblijf je hier met een tent dan loopt je staanplaats wat af. Dit zorgt wel voor een mooi uitzicht op de bergen. Ook in het restaurant op de camping geniet je van dit uitzicht. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.

336 reviews over Camping Seiser Alm

• 10-27-08-2019

Super ! Echt een topcamping, aanrader ! Komen hier graag terug !

• 2018
    10-11-08-2018

De camping heeft zoals in veel recensies is te lezen uitstekend sanitair. Nooit te maken gehad met wachtrijen. De ene campingplaats heeft mooier uitzicht dan het andere. Wij hadden gevraagd om een plek met schaduw en deze kregen we ook. In de omgeving zijn verschillende gebieden om in te wandelen welke ook geschikt zijn voor jongere kinderen. De informatie over deze wandelingen met name op internet gevonden. WiFi op de campingplaats is uitstekend. De aanrijroute is stijl en op sommige plaatsen erg smal voor een auto met caravan. Dit zou verbeterd kunnen worden. Restaurant op de camping heeft goed eten en vriendelijke bediening. Daarnaast lekkere pizza’s op loopafstand. Het meer lago die Fie vonden wij te ver en met name te stijl om te lopen vanaf de camping. We zijn hier met de auto geweest maar dan betaal je parkeerkosten en in het weekend is het hier erg druk. Conclusie: mooie, schone, rustige camping welke een aanrader is!

• 2017
    9-08-08-2017

Fantastisch sanitair! Heerlijk zwembad ter verkoeling. Uiterst vriendelijke receptie. Ligging prachtig!

• Oude reviews

7George Bontjer25-07-2013

Leuke Camping

Leuke camping! je moet er alleen wel optijd bij zijn anders is er geen plek meer voor de tent, want reserveren is niet mogelijk. Het toiletgebouw is erg uitgebreid, alleen jammer dat je er zover voor moet lopen als beneden op het tentveld staat. Internet moet je voor betalen en we krijgen geld terug voor een reactie. Dus bij deze.

• 10Staat v/h sanitair

35 tips over Camping Seiser Alm

• Margriet van der Laan, 13-06-2014

Koop een combi kaart voor de bus en de kabel banen.

• Jan, 16-07-2012

Mooi uitgangspunt om te wandelen op de Seiser alm

• fam. Brunninkhuis, 25-07-2014

Uitermate geschikt voor wandelliefhebbers!

4 vragen over Camping Seiser Alm

• Ellen , 03-02-2019

Tieners

Is er een plek waar tieners (12-13 jaar) 's avonds kunnen voetballen/volleyballen?

• saskia, 28-06-2017

vouwagen

is het te doen om de camping op te rijden met een vouwagen of is het daar te stijl voor? alvast bedankt!

• Mireille, 05-01-2015

genoeg te doen voor kinderen van 9 en 11 jaar?

Is er genoeg te doen voor kinderen van 9 en 11 jaar? Ik zie dat er geen voetbalveld is. Is er wel ruimte bij de speeltuin om te voetballen? Is er een ping pong tafel?

Familie de Boer, 06-06-2015

Geen voetbalveld, maar er was tijdens ons verblijf een groot veld waar s' avonds werd gevolleybald. Voor de kleintjes is er een prachtig " waterbeek" met watermolen!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig