Camping Seiser Alm

• 8.1Eetgelegenheden
  • 9.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Seiser Alm ligt in Südtirol, Italië. Het sanitair is modern en schoon en voor kinderen is er een apart sanitairgebouw in thema. Verblijf je hier met een tent dan loopt je staanplaats wat af. Dit zorgt wel voor een mooi uitzicht op de bergen. Ook in het restaurant op de camping geniet je van dit uitzicht. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.

336 reviews over Camping Seiser Alm

• 9Marleen17-08-2015

Prachtig uitzicht en goede faciliteiten!

Fijne ontvangst, je voelt je direct welkom. Vrolijke, vriendelijke mensen! Vol goede tips! Leuk restaurant ook en ideaal klein winkeltje op de camping. Er was ook een drinkwaterpomp voor iedereen toegankelijk, was ook handig. En, als de zon onder gaat, zie je een fantastisch mooie rotsformatie (rozenberger) die oranje kleurt). Goede douches en hele goede afwas faciliteiten.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 9Anja Van Der Laan25-08-2013

schitterend hier

Heel erg vriendelijk ontvangen. Eerst geen plek voor 2 caravans, na 1 nacht langs de weg, heeft de eigenaar er alles aan gedaan dat we 2 plekken naast elkaar kregen, super!

• 9Staat v/h sanitair

• 9Anja Van Der Laan25-08-2013

erg mooie camping

We zijn erg vriendelijk ontvangen, eerst geen plek voor 2 caravans, na 1 nacht langs de weg heeft de eigenaar er alles aan gedaan dat we 2 plekken naast elkaar kregen, super.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Henk04-01-2008

Camping ligt op een schitterende plek met fantastisch uitzicht. Wel grote verschillen in de terrassen. Nadeel is wel dat je vanaf de autostrada een steile klim moet overwinnen.(vooral met caravan). Het sanitair is schitterend en erg schoon. In het kleine winkeltje zijn de basisboodschappen te krijgen. Het restaurant is goed en niet te duur. Voor kinderen is er niet veel te doen. De stacaravans die er staan zijn van 2006 en zijn Hobby Landhaus.

• 10Staat v/h sanitair

35 tips over Camping Seiser Alm

• Margriet van der Laan, 13-06-2014

Koop een combi kaart voor de bus en de kabel banen.

• Jan, 16-07-2012

Mooi uitgangspunt om te wandelen op de Seiser alm

• fam. Brunninkhuis, 25-07-2014

Uitermate geschikt voor wandelliefhebbers!

4 vragen over Camping Seiser Alm

• Ellen , 03-02-2019

Tieners

Is er een plek waar tieners (12-13 jaar) 's avonds kunnen voetballen/volleyballen?

• saskia, 28-06-2017

vouwagen

is het te doen om de camping op te rijden met een vouwagen of is het daar te stijl voor? alvast bedankt!

• Mireille, 05-01-2015

genoeg te doen voor kinderen van 9 en 11 jaar?

Is er genoeg te doen voor kinderen van 9 en 11 jaar? Ik zie dat er geen voetbalveld is. Is er wel ruimte bij de speeltuin om te voetballen? Is er een ping pong tafel?

Familie de Boer, 06-06-2015

Geen voetbalveld, maar er was tijdens ons verblijf een groot veld waar s' avonds werd gevolleybald. Voor de kleintjes is er een prachtig " waterbeek" met watermolen!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig