Camping Seiser Alm

• 8.1Eetgelegenheden
  • 9.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Seiser Alm ligt in Südtirol, Italië. Het sanitair is modern en schoon en voor kinderen is er een apart sanitairgebouw in thema. Verblijf je hier met een tent dan loopt je staanplaats wat af. Dit zorgt wel voor een mooi uitzicht op de bergen. Ook in het restaurant op de camping geniet je van dit uitzicht. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.

336 reviews over Camping Seiser Alm

• 8Rinze storm19-02-2019

Super!

Top skigebied voor gezinnen! De hoeveelheid pistes voor kinderen is geweldig😃

• 8Staat v/h sanitair

• 2018
    9Margriet27-07-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar

Prima camping in een prachtige omgeving. Terrein is schoon, sanitair uitstekend en de mensen vriendelijk. Restaurant is gezellig en het eten goed. Plaatsen vonden wij wel aan de krappe kant. Zo stonden er een paar dennen op onze plek die veel ruimte innamen. Er is animatie voor kinderen en een speeltuin en dierenweide. Helaas wel erg aan de rand van de camping dus je kunt je kinderen niet makkelijk in de gaten houden. Wel heel kindvriendelijk is het kindersanitair. In dwergenstijl ingericht. Erg leuk. Conclusie: absoluut de moeite waard maar als je naast je tent of caravan kleinere tentjes meeneemt, neem dan de grootste plek!

• 9Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Graaf24-07-2016

Topplek voor de wandelaars

Wat een toplocatie deze camping. Je kunt met de bus bij alle gondels komen en weer terug. En dit is walhalla voor bergwandelaars. Verzorgde camping met super zwembad. Restaurant en winkel zijn wel duur. De tenten staan op een grasheuvel waar het bijna onmogelijk is om een vlak stuk te vinden. Slecht geslapen dus :( Ook is er geen schaduw. We hebben wel genoten voor 4 dagen!

• 6Eetgelegenheden

• 9Judith24-08-2015

Super!!!

Mooie camping met heel luxe santitair. Het pas aangelegde zwembad is eenvoudig, maar een echte aanwinst. Omgeving is geweldig! Wij waren hier zeker niet voor t laatst.

• 7sandy11-08-2015

Mooie camping, maar niet kindvriendelijk

Prachtige ligging, aan de voet van de Seiset Alm. Met een Seiser Alm gold card kan je dmv een vast bedrag alle gondels en stoeltjesliften gebruiken en de bus. De bushalte ligt op 5 minuten loopafstand van de camping. Vanwege de terrassen is het niet kindvriendelijk. De speeltuin is weggestopt en onoverzichtelijk. De zwembadtegels zijn ook niet kindvriendelijk, kinderen moeten vroeg in de avond uit het zwembad, zodat de volwassenen zonder gespetter baantjes kunnen zwemmen. Als je de hele dag met de kinderen in de bergen loopt is er geen gelegenheid meer om na het avondeten met je kinderen te gaan zwemmen. Jammer!!

• 4Eetgelegenheden

• 9a.meerwijk17-08-2014

Fantastische plek

We hebben een week op deze camping gestaan, het uitzicht is prachtig. Het sanitair super mooi en schoon. De winkel was voldoende, het kon er 's morgens wel druk zijn bij het halen van de verse broodjes. De hulp en vriendelijkheid bij de receptie was goed. Het zwembad eenvoudig maar voldoende. Vanaf de camping was het eenvoudig om te wandelen. Vanuit Seiser Alm is de gondellift een aanrader of vanuit Castelrotto de stoeltjeslift. In augustus is het er 's nachts best koud, overdag hadden wij meestal mooi weer.

• 9Edwin01-08-2014

Mooi appartement bij mooie camping

Wij hebben een appartement gehuurd wat bij deze camping hoort. Prima prijs en kwaliteitverhouding. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving om te wandelen.

• 7Eetgelegenheden

• 8Donker30-07-2014

zeer verzorgde camping

Een zeer nette camping met vriendelijk personeel. Sanitair zeer goed verzorgd. Zwembad op de camping, eenvoudig maar netjes.

Veel mooie wandelroutes in de omgeving die zeer goed zijn aangegeven

• 7Eetgelegenheden

• 6fam. Kersten22-10-2013

hutje mutje met schitterend sanitair

We bezochten deze camping op doorreis vanuit Le Marche. Camping ligt schitterend, vanaf Autostrada wel flink klimmen. Campingplaatsen zijn volgens goed Italiaans gebruik klein en liggen vlak naast elkaar. Weinig tot geen privacy op je plaats. Waarom dit een Anwb charmecamping is, is volstrekt onduidelijk. Sanitair daarentegen is onvoorstelbaar mooi, luxe en schoon. Als doorreiscamping niet erg geschikt, want het geheel is behoorlijk aan de prijs.

• 8Herbert Schermerhorn28-08-2013

Heel mooie ligging en perfect sanitair

Plus: Camping heeft fantastisch uitzicht op de bergen. Heel veel wandelmogelijkheden in de omgeving, al dan niet met gebruik skiliften. Vriendelijk en flexibel personeel. Werkelijk fantastisch sanitair (onder de grond). Prima restaurant met mooi uitzicht vanaf terras.

Aandachtspunten: Met de tent is het wel zoeken naar een vlakke plek. Campingweide is niet geëgaliseerd. Caravan / campers leken mij wel erg dicht op elkaar te staan. Toch een beetje idioot dat je in "siesta tijd" (uit mijn hoofd tussen 12:30 en 14:30) niet alleen de camping niet op komt met de auto, maar er ook niet af kan.

Wetenswaardigheid: Rond 18:30 niet schrikken van de duizenden "hommels" boven het gras. Zijn geen hommels maar kevers die in gras / onder de grond uitkomen en uitvliegen; ze doen niks en zijn na 30 minuten (als ze kunnen vliegen) weg.

35 tips over Camping Seiser Alm

• Margriet van der Laan, 13-06-2014

Koop een combi kaart voor de bus en de kabel banen.

• Jan, 16-07-2012

Mooi uitgangspunt om te wandelen op de Seiser alm

• fam. Brunninkhuis, 25-07-2014

Uitermate geschikt voor wandelliefhebbers!

4 vragen over Camping Seiser Alm

• Ellen , 03-02-2019

Tieners

Is er een plek waar tieners (12-13 jaar) 's avonds kunnen voetballen/volleyballen?

• saskia, 28-06-2017

vouwagen

is het te doen om de camping op te rijden met een vouwagen of is het daar te stijl voor? alvast bedankt!

• Mireille, 05-01-2015

genoeg te doen voor kinderen van 9 en 11 jaar?

Is er genoeg te doen voor kinderen van 9 en 11 jaar? Ik zie dat er geen voetbalveld is. Is er wel ruimte bij de speeltuin om te voetballen? Is er een ping pong tafel?

Familie de Boer, 06-06-2015

Geen voetbalveld, maar er was tijdens ons verblijf een groot veld waar s' avonds werd gevolleybald. Voor de kleintjes is er een prachtig " waterbeek" met watermolen!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig