Camping Seiser Alm

Weer vandaag16°
Camping Seiser Alm
9,4

Camping Seiser Alm ligt in Südtirol, Italië. Het sanitair is modern en schoon en voor kinderen is er een apart sanitairgebouw in thema. Verblijf je hier met een tent dan loopt je staanplaats wat af. Dit zorgt wel voor een mooi uitzicht op de bergen. Ook in het restaurant op de camping geniet je van dit uitzicht. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.

6 reviews over Camping Seiser Alm in het Nederlands

luxe camping.

Fam van Niersen
29-7-2013

Prima verblijfplaats voor een actieve vakantie in de dolomieten.

Gereisd Familie in juli 2013
2008

We komen nog een keer!

Johan
29-8-2008

Vanaf de autostrada met caravan een stevige klim. Aanrijden vanaf het Noorden is aan te raden. Diverse ruime plaatsen met mooi uitzicht op dal en bergen. Zowel schaduw als zonplaatsen. Goed gesorteerde winkel, zelfs verse groente en brood. Goed restaurant en kindvriendelijk. Uitzonderlijk sanitair: hotelkwaliteit! Speelplaats in het laagste gedeelte, dus niet centraal. Prachtige omgeving met een leuk zwemmeertje met authentiek restaurant op circa 30 min. lopen. (kan ook met de auto). Andere aanrader is een wandeling naar de 'Tuff-alm' met als beloning eten in een prachtig bergrestaurantje.

fantastisch rustig mooie camping

Rob Jansen
22-8-2008

Jammer dat er geen zwembad is, dacht aan het begin van de vakantie, maar we hebben het niet gemist. Fantastisch sanitair, heel erg lekker eten. Vriendelijke beheerder enz. enz

We hebben een aantal aanbieders voor Seiser Alm voor je op een rij gezet:

Perfect (Als je van bergwandelen houdt)

Joost Peetoom
13-8-2008

zeer mooi gelegen camping met een duidelijk profiel: je gaat er vroeg op pad om de bergen in te trekken. Dan kom je echt aan je trekken! Kinderanimatie eenvoudig, ma-vr, vooral duitstalig. Neemt niet weg dat onze 2 kinderen (7jr) in een gemengd D-NL-GB-I gezelschap zich goed vermaakt hebben. We hadden een staanplaats gereserveerd maar kregen de gelegenheid om de tent ook elders te plaatsen. We deden dit uiteindelijk in het "bos" (houtsnippers onder enkele dennenbomen): de grintplaatsen zijn wel strak, doen wat steriel aan. Sanitair (1 gebouw) is uitstekend geoutilleerd, ook bij volle camping voldoende capaciteit in plaatsen en in water. Uitstraling van een kuuroord, maar zwembad of sauna is wel ver te zoeken ;-). Vanwege de hoogteverschillen op de camping moet je afhankelijk van je plek voor eea. soms wel verder lopen (winkeltje, vuilplaats, receptie). soms lange wachttijden in winkeltje, maar boodschappen zijn Goed in Vols (4km) of Seis (2km) te doen.

prachtige camping

stephan
21-7-2008

prachtige camping; zeer mooi en schoon sanitair; speciaal voor kinderen kabouter sanitair. Mooie uitvalsbasis voor wandeltochten

Gereisd Familie in juli 2008

Camping perfect

Fam Albers
10-6-2008

Camping perfect. toegangsweg via de beschrijving campinggids of folder echt stijl. Zeker met caravan. Maar via een ander weg makkelijk tedoen alleen is deze in de winter niet sneeuwvrij. Sanitair perfect. Wandelroutes helemaal geweldig. Jammer dat er in het restaurant op de camping geen pizza's te bestellen zijn. Er is wel een pizza restaurant vlak bij de camping. Winkeltje idd klein. Maar genoeg. Uitzicht heel erg mooi.

Kampeer periode Juli 2006

Gereisd Familie in juli 2006

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seiser Alm in Völs am Schlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seiser Alm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.