Camping Seiser Alm

Camping Seiser Alm
9,4

Camping Seiser Alm ligt in Südtirol, Italië. Het sanitair is modern en schoon en voor kinderen is er een apart sanitairgebouw in thema. Verblijf je hier met een tent dan loopt je staanplaats wat af. Dit zorgt wel voor een mooi uitzicht op de bergen. Ook in het restaurant op de camping geniet je van dit uitzicht. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.

98 reviews over Camping Seiser Alm in het Nederlands

Geweldig!

Frankie Shankie
11-6-2019

Prachtig gelegen camping waar het eigenlijk aan niks ontbreekt. Er zijn verschillende formaten in de plekken, wij hadden een A plek en die was net voldoende voor onze caravan van iets meer dan 4 m. Ondanks dat het een grote camping is hebben dit gevoel helemaal niet. Er is voldoende privacy. Sanitair is werkelijk top en erg schoon, er wordt continu schoon gemaakt. Als de camping erg vol is zitten ze wel aan de max qua capiciteit en moet je wellicht even wachten bij de afwas of douche. Ook het zwembad raakt wat vol. Zeer vriendelijk en hulpvaardige receptie. De omgeving is super en leent zich voor wandelen, fietsen, en er is een golfbaan om de hoek. Restaurant op de camping is erg goed en ook in buurt zijn genoeg prima restaurants te vinden. Kortom wij hebben hier een top tijd gehad!

Gereisd Met partner in juni 2019

Genoten

J.pijnenburg
5-6-2019

Met tent in weide. Prachtig uitzicht, warm zwembad, overdekte picknicktafels in weide en ook bij veldjes. douche en toilet en andere faciliteiten als een spa. Compleet met achtergrondmuziek en geurtjes. Zeer schoon. Prijs in voorseizoen goed te doen. Met gratis bus naar seiseralmbaan. Boven in compatsch met bus naar saltria. Daar mooie wandelingen bij langkofeln en platzkofeln.

Toplocatie, hogere prijzen maar het was het waard.

OC Rovers
27-9-2018

Prima camping. Voor 90% gericht op campers. Wij - tent - hadden het prima naar de zin. Schuine weide, maar ok. Heerlijk pizza gegeten bij tent 100m links van uitgang camping.

mgmnas
17-9-2018

Mooi gelegen camping, prima personeel. Grote en kleine plaatsen. Sanitair is super netjes evenals de afwasgelegenheid, wasgelegenheid etc. reserveren is een pre, zeker een must in hoogseizoen. Gescheiden afval zakken verkrijgbaar. Er is een machine om je chemisch afval tank te legen en te reinigen. !! Niet goedkoop, wel fantastisch.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Mooi maar prijzig

Ine
30-8-2018

De camping is helemaal top, sanitair oogt als n welness. Super Niet goed is t prijsbeleid. Je krijgt alleen de prijzen voor de plaatsen te zien en je denkt; wow goedkoop. Maar als je gaat afrekenen blijkt er erg veel bij te komen. Ipv de gemelde 17 euro per nacht werd t 50 euro per nacht. Dat verschil is te groot. 6 euro per nacht stroom! Moet je dat eens op zien te krijgen.... Maar als je de prijs weet en je bent daarmee akkoord dan is t werkelijk de fijnste camping die ik ooit gehad heb.

Prachtige omgeving, maar geen sfeer op de camping

E&T
9-8-2018

Prachtige omgeving, prachtig sanitair, schoon, goede service maar geen sfeer. Lijkt alsof het circus in de stad is neergestreken. Weinig groen, alles wit van de caravans en campers. Slordig alom geparkeerde auto's waardoor de camping erg slordig aandoet. Wij stonden met onze vouwwagen op een groet grindplaats, wat erg deed denken aan een parkeerplaats. Gasten die 'boven ons' verbleven (terrassencamping) moesten ook hun auto op deze grindplaats parkeren. Zwembad was heerlijk na een dag wandelen. Sanitairgebouw prachtig, eigenlijk 'overdone' voor een camping. Geen kampeergevoel op deze camping. Alles doet je herinneren aan een wintercamping, waar hij uitermate geschikt voor is. Maar voor echt kamperen in de zomer moet je hier absoluut niet zijn. Erg glooiend veldje, zonder enige schaduw, waar de schaarse tentjes staan. Doet een beetje triest aan. Prachtige omgeving waar we graag voor terugkomen maar dan niet op deze camping.

Gereisd Met partner in juli 2018

Misschien voor herhaling vatbaar.

S. Glas
1-8-2018

Wij vonden de camping erg duur in vergelijking met de kwaliteit van wat we gewend zijn van andere bergcampings. De plaatsen zijn niet zo groot voor wat men betaald, wij schrokken van de prijs. De winkel en het restaurant zijn op de zondag gesloten. Te commercieel.

Een camping met een prachtig uitzicht op de bergen

Debby
26-6-2018

Prima camping met een geweldig uitzicht! Vlak bij zijn er diverse mogelijkheden voor wandelen en fietsen in de bergen. Het sanitair van deze camping (onder de grond), douches, toiletten, afwasgelegenheid was helemaal top! Nog nooit zo’n luxe gezien in Italië! Het restaurant heeft een prima prijs kwaliteit verhouding met een mooi uitzicht vanaf het terras op de bergen. Wij hadden een middelgrote tent met de bedoeling een week te staan. Helaas zijn de tent plaatsen op twee grasheuvels met amper rechte plekken. Lastig als je van je luchtbed afrolt (denk dus goed na hoe je de tent zet). Het schuine veld is prima te doen met een klein tentje voor 1 of 2 nachten, maar niet prettig voor een hele week. Om ons heen waren er dan ook bijna elke dag nieuwe mensen, daar moet je tegen kunnen. De campingplaatsen voor campers en caravans waren wel recht, klein maar fijn. Het zwembad is verwarmd en heeft zout water, erg lekker na een wandeling!

Gereisd Met partner in juni 2018

Gewoon goed!

Jacqueline Dieleman
8-6-2018

Prachtig gelegen camping waar gewoon alles klopt! Mooi toiletgebouw, goed restaurant, verzorgd terrein.

Gereisd Met partner in juni 2018

Mooie maar prijzige camping voor alleen tentje

TJA65
25-9-2017

Zoals in alle reviews al vermeld mooie camping, prachtige ligging, super sanitair. Maar voor rondtrekkende fietsers met een klein tentje is een verblijf voor 35 euro in najaar op een zeer schuin tenten veldje wel aan de erg dure kant. Als je het verschil ziet met wat de grote campers op eigen staanplaats moeten betalen (enkele euro's meer slechts) dan klopt er toch iets niet. Tevens gebruik gemaakt van restaurant wat luxe oogt en ook wel is maar porties zijn voor hongerige buitenmensen aan kleine kant. Zijn denk ik ook niet echt de doelgroep voor deze camping...

Gereisd Met partner in september 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seiser Alm in Völs am Schlern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seiser Alm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.