Camping Seiser Alm ****

9,1

Weer vandaag-4°-14°

35 tips over Camping Seiser Alm

Familie de Boer, 6-6-2015
Wij hebben heerlijk Pizza gegeten bij Gasthof zum Schlern, bovenaan de weg. Niet duur, maar zeer goed!
Huiting, 4-9-2014

Wandeling bij de plattkoffel. Slapen in de sasso piato hut. Wandeling vanuit de camping naar de schlernhutte is ook super mooi!

Bozen leuke stad. Sauna/wellness/zwembad in merano is erg goed/schoon!

a.meerwijk, 17-8-2014
Zonder reservering kun je een plek voor de tent uitzoeken op een van de twee (eigenlijk 3) kampeervelden. Dit zijn geen door een heg afgescheiden plaatsen. Het onderste kampeerveld was erg modderig, vanwege de vele regen die er gevallen was, voordat wij er aankwamen. Daar was (helaas) ook de speeltuin. De camping heeft grote hoogteverschillen, niet ideaal voor het fietsen voor onze zoon van 5, maar op zich geen probleem.

fam. Brunninkhuis, 25-7-2014
Zeer geschikte omgeving voor wandelliefhebbers!
fam. Brunninkhuis, 25-7-2014
Uitermate geschikt voor wandelliefhebbers!
Wim, 22-7-2014
Tip voor de caravanners: op de Völser Strasse (van Bozen-Nord richting Völs) is vanaf 21 juli 2014 een 700 meter lange tunnel in gebruik genomen. Tevens is de weg deels verbreed. Hiermee wordt een bochtig en smal wegdeel vermijden en daarmee is deze weg een stuk gemakkelijker te berijden.

De Groot, 17-7-2014
Eten in het restaurant net buiten de camping is ook erg lekker (pizza ed). Iedere dag verse broodjes bij de minimarket.
Margriet van der Laan, 13-6-2014
Koop een combi kaart voor de bus en de kabel banen.
Louis Geertman, 24-9-2013
Koop een Seiseralm-Combicard voor reductie op Seiseralmbahn en gratis bussen en schaf daarbij dan direct de Sued Tirol Mobilcard aan voor 10 euro, een pas voor gratis openbaar vervoer in heel Sued Tirol! Ook een BikeMobilCard. (Fiets huren en openbaarvervoerpas in een) is een aanrader!
Jan, 9-9-2013
Camping Seiser Alm is een aanrader voor diegene die verzot is op wandelen. Een minpunt is bereikbaarheid, een steile weg omhoog en op de camping is het ook behoorlijk op en neer.

Onze bezoekers bekeken ook: