35 tips over Camping Seiser Alm

• Margriet van der Laan, 13-06-2014

Koop een combi kaart voor de bus en de kabel banen.

• Jan, 16-07-2012

Mooi uitgangspunt om te wandelen op de Seiser alm

• fam. Brunninkhuis, 25-07-2014

Uitermate geschikt voor wandelliefhebbers!

• Jan, 09-09-2013

Camping Seiser Alm is een aanrader voor diegene die verzot is op wandelen. Een minpunt is bereikbaarheid, een steile weg omhoog en op de camping is het ook behoorlijk op en neer.

• pp, 05-07-2013

bezoek beslist het muziekfestival in Eppan

• Steven de Goeij, 05-07-2013

Met de kabelbaan naar de Seiser Alm. Zwemmen in het meertje vlakbij.

• C. van Scherpenzeel, 27-06-2013

zeer klantvriendelijk, gondel als uitgangspunt voor vele mooie wandelingen

• Van Driel, 07-08-2013

Ga gelijk met de lift naar Seiser alm, het uitzicht is adembenemend en de wandelingen zijn geschikt voor kinderen en volwassenen.

• Jos Kommerkamp, 22-06-2013

kom duidelijk voor 13:00 uur of na 15:00 uur i.v.m. de siesta op het terrein. Geen toegang met voertuig tussen deze tijden. De receptie is wel open om alvast een plaats uit te zoeken en te reserveren.

• kdegraaf, 29-07-2013

Als je niet reserveert dan eerst even bellen of er een plaats vrij is.Het restaurant is prima.

• Familie Officier, 21-06-2013

Zeker de moeite waard! Na een prachtige rit kom je in een prachtige bergomgeving.

• M. Luijendijk , 18-06-2013

Met de Seiser Alm card, te koop bij de receptie, heb je toegang tot de gondel naar de Seiser Alm, openbaar vervoer is inbegrepen, met bijbetaling van €10 zelfs voor heel Sud Tirol. Met de auto is het een aanrader om de nabijgelegen Sella Ronde te rijden!

• George Bontjer, 25-07-2013

Wees er optijd bij rond een uur of 12:00

• Anja Van Der Laan, 25-08-2013

Reserveren voor een plaatsje tijdens hoogseizoen

• Anja Van Der Laan, 25-08-2013

Van tevoren reserveren als je in hoogseizoen gaat

• Familie Suidman , 10-08-2013

3-daagse huttentocht (geschikt voor kinderen) Compatsch-Schlernhaus-Tierser alpl hütte-Via Rosszähnscharte- Compatsch. Bezoek aan ijsmummie Ötzi in het archeologisch museum Bolzano. Aan de overkant van de weg kun je betaalbaar en lekkere pizza's. Met veel speelgelegenheid voor kinderen.

• Helma, 08-07-2013

Prima eten op het terras van de camping met geweldig uitzicht.

• pp, 05-07-2013

bezoek het muziekfestival in eppan

• Brouwer de Koning, 20-06-2013

Indien met caravan, negeer TomTom en volg de routebeschrijving van de camping of ANWB, deze weg is al bochtig genoeg!!

• wdj, 27-07-2013

Ga zeker naar het gardadal. Uitvalbasis voor mooie wandelingen!

• huib c. marchand, 18-06-2013

Huttentocht en met een goede gids op stap.

• Ad Tops, 30-06-2013

Dagmenu in het restaurant!

• leenen, 24-06-2013

Kies voor C-plek, dan heb je een plek aan de rand van een terras.

• Annita Depover, 19-06-2013

Op de Seiser Alm kan men prachtige wandelingen maken voor jong en oud, Te bereiken voor 9uur met de wagen of daarna met de lift

• De Groot, 17-07-2014

Eten in het restaurant net buiten de camping is ook erg lekker (pizza ed). Iedere dag verse broodjes bij de minimarket.

• Louis Geertman, 24-09-2013

Koop een Seiseralm-Combicard voor reductie op Seiseralmbahn en gratis bussen en schaf daarbij dan direct de Sued Tirol Mobilcard aan voor 10 euro, een pas voor gratis openbaar vervoer in heel Sued Tirol! Ook een BikeMobilCard. (Fiets huren en openbaarvervoerpas in een) is een aanrader!

• Chris, 01-10-2012

Zorg er voor niet tussen 13 en 15 uur aan te komen: Ruhezeit! Dan is de slagboon onherroepelijk gesloten

• familie de kam, 13-07-2013

Het restaurant was ook super! Lekkere schnitzels en een ruime keuze voor kinderen.

• Mark, 30-07-2012

Met de bus naar Seis en daar met de gondel lift omhaag wandelen op de Seiser alm.

• Koning, 02-08-2012

In het winkeltje en aan de poort ontstaan steeds files, zoek de rustige tijden op.

• Wim, 22-07-2014

Tip voor de caravanners: op de Völser Strasse (van Bozen-Nord richting Völs) is vanaf 21 juli 2014 een 700 meter lange tunnel in gebruik genomen. Tevens is de weg deels verbreed. Hiermee wordt een bochtig en smal wegdeel vermijden en daarmee is deze weg een stuk gemakkelijker te berijden.

• fam. Brunninkhuis, 25-07-2014

Zeer geschikte omgeving voor wandelliefhebbers!

• a.meerwijk, 17-08-2014

Zonder reservering kun je een plek voor de tent uitzoeken op een van de twee (eigenlijk 3) kampeervelden. Dit zijn geen door een heg afgescheiden plaatsen. Het onderste kampeerveld was erg modderig, vanwege de vele regen die er gevallen was, voordat wij er aankwamen. Daar was (helaas) ook de speeltuin. De camping heeft grote hoogteverschillen, niet ideaal voor het fietsen voor onze zoon van 5, maar op zich geen probleem.

• Huiting, 04-09-2014

Wandeling bij de plattkoffel. Slapen in de sasso piato hut. Wandeling vanuit de camping naar de schlernhutte is ook super mooi! Bozen leuke stad. Sauna/wellness/zwembad in merano is erg goed/schoon!

• Familie de Boer, 06-06-2015

Wij hebben heerlijk Pizza gegeten bij Gasthof zum Schlern, bovenaan de weg. Niet duur, maar zeer goed!