5 vragen over Camping Seiser Alm

• eef verhaaren, 03-11-2019

wintercamping

kun je in de winter ook mooie wandelingen maken? Worden de wandelpaden geprepareerd? of zijn die in de winter onbegaanbaar?

• Ellen , 03-02-2019

Tieners

Is er een plek waar tieners (12-13 jaar) 's avonds kunnen voetballen/volleyballen?

• saskia, 28-06-2017

vouwagen

is het te doen om de camping op te rijden met een vouwagen of is het daar te stijl voor? alvast bedankt!

• Mireille, 05-01-2015

genoeg te doen voor kinderen van 9 en 11 jaar?

Is er genoeg te doen voor kinderen van 9 en 11 jaar? Ik zie dat er geen voetbalveld is. Is er wel ruimte bij de speeltuin om te voetballen? Is er een ping pong tafel?

Familie de Boer, 06-06-2015

Geen voetbalveld, maar er was tijdens ons verblijf een groot veld waar s' avonds werd gevolleybald. Voor de kleintjes is er een prachtig " waterbeek" met watermolen!

We hebben een aantal aanbieders voor Seiser Alm voor je op een rij gezet:

• monique, 20-07-2014

tentplek

we hebben met onze tent niet kunnen reserveren voor deze zomer. Nu de avond ervoor bellen. welke plekken ia aan te bevelen: op grasveld of bij bos?

Monique, 22-07-2014

Hartelijk dank! Hier gaan we zeker naar op zoek.

Wim, 22-07-2014

Op grasveld, vooraan rechts vanaf de ingang en vlakbij het ondergrondse sanitairgebouw. Je loopt ook in 1 minuut naar het nieuwe zwembad. Als je je meldt bij de receptie, mag je zelf nog een plek uitkiezen.