Hotel Vilpianerhof

Met vrienden

Top hotel

Gino Kuijpers
30-12-2012

De Vilpianerhof is een uitstekend hotel, waar vriendelijkheid, top service en kwaliteit hand in hand gaan. De kamers zijn brandschoon, en het eten is van een hoog niveau. Absolute aanrader, voor een ieder die dit prachtige gebied wil ontdekken. Prijs/kwaliteit verhouding is perfect.

Prachtig hotel

hinfi
24-8-2009

Rustig gelegen familiehotel (4 sterren sedert 2009) tussen de appelgaarden in de vallei tussen Bozen en Meran. Indoor pool met jaccuzzi, fitness, sauna, outdoor zwemvijver, parkeergarage, fietsenuitleen dienst ,...

Uitstekende prijs-kwaliteit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vilpianerhof in Vilpiano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vilpianerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.