Hotel Untertheimerhof

9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Untertheimerhof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Untertheimerhof in het Nederlands

Met oudere kinderen

Fantastische plek voor een hotel

desireevandijk_dejong
3-8-2012

Hotel Untertheimerhof is zeer gastvrij. Het is een familiehotel dat je Graag wil verwennen. Het zwemgedeelte is goed en schoon. Het buitenzwembad kost enige inspanning om er te komen, en het water is erg koud. Het eten is zeer gevarieerd, het enige is dat je en masse bediend wordt. Je hebt geen keuze.

Een echt Oostenrijks hotel met veel Duitse gasten. het ontbijt is uitgebreid en goed. De superieurkamer is echt heel groot en comfortabel. Heerlijk genoten om er een weekje te zijn.

Om er te komen moet je 10 haarspeldbochten naar boven voordat je er bent.

Uitmuntend!

Tom Daneels
20-8-2011

Een ideale uitvalsbasis om Südtirol te verkennen. De sfeer is er gemoedelijk, je kan vanuit Villandro naar zowat de hele regio en de maaltijden zijn van een hoogstaande kwaliteit. Zo'n uitzicht vind je nergens anders!

Het personeel is uitermate vriendelijk en de prijs is alles meer dan waard. Het wellnescentrum doet deugd na een dagje rondtrekken in de bergen of gewoon 's morgens. Je mag al in het zwembad vanaf 05.00u 's morgens! Ideaal als opwarmertje voor het ontbijt.

Uitmuntende prijs / kwaliteit

Luc
4-9-2010

Zeer aangenaam hotel met uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel .

Ideale uitvalsbasis voor actieve gasten ( wandelaars / fietsers ) , als gasten die voor relaxatie en rust komen .

Kleine opmerking .

De terrassen lopen door voor 2 kamers , iets minder privacy .

Maar het uitzicht vanop het grote terras met een glaasje wijn maakt dit meer dan goed .

We hebben een aantal aanbieders voor Untertheimerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Untertheimerhof in Villandro / Villanders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Untertheimerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.