Hotel Untertheimerhof

7 reviews over Hotel Untertheimerhof in het Nederlands

Un hotel da sogno

Patrizia
29-4-2016

un bellissimo luogo con una cucina eccellente! Un ambiente molto cordiale e famiglare.

Enttäuschend

nobbiW
17-1-2013

Lage und Aussehen ( von außen ) dieses 3 Sterne Superior Hauses ist sehr schön,besonders die Aussicht.Ansonsten aber abgewohnte Zimmer ( aber Sauber ) Unaufmerksames Personal und das Essen entspricht den Sternen dieses Hauses, besonders beim Frühstück wurde das Büffet sehr spät aufgefüllt. Der Clou beim Abendessen war, ich bestellte eine Cola light, die kam warm und ohne Kohlensaure ??? ich habe das Getränk Reklamiert und dafür ein Alkoholfreies Weisenbier bestellt mit dem hinweiß aber bitte SCHÖN kalt, was kam war eine lauwarme brühe !!! so kann man kein Bier genießen. Ich habe auch dieses Reklamiert und dann entnervt die Getränkebestellung abgebrochen. Wir haben uns dann anschließend zur Abreise ( nach einem Tag ) entschlossen.

Der Clou war das auf der Hotelrechnung beide Rekl. Getränke aufgeführt waren ??? Wir haben ohne weitere Reklamation die Rechnung Bezahlt um dem armen Hotelier nicht um seinen Verdienst zu bringen. Wir haben dann

auch senr schnell dieses Hotel verlassen.

Fantastische plek voor een hotel

desireevandijk_dejong
3-8-2012

Hotel Untertheimerhof is zeer gastvrij. Het is een familiehotel dat je Graag wil verwennen. Het zwemgedeelte is goed en schoon. Het buitenzwembad kost enige inspanning om er te komen, en het water is erg koud. Het eten is zeer gevarieerd, het enige is dat je en masse bediend wordt. Je hebt geen keuze.

Een echt Oostenrijks hotel met veel Duitse gasten. het ontbijt is uitgebreid en goed. De superieurkamer is echt heel groot en comfortabel. Heerlijk genoten om er een weekje te zijn.

Om er te komen moet je 10 haarspeldbochten naar boven voordat je er bent.

Uitmuntend!

Tom Daneels
20-8-2011

Een ideale uitvalsbasis om Südtirol te verkennen. De sfeer is er gemoedelijk, je kan vanuit Villandro naar zowat de hele regio en de maaltijden zijn van een hoogstaande kwaliteit. Zo'n uitzicht vind je nergens anders!

Het personeel is uitermate vriendelijk en de prijs is alles meer dan waard. Het wellnescentrum doet deugd na een dagje rondtrekken in de bergen of gewoon 's morgens. Je mag al in het zwembad vanaf 05.00u 's morgens! Ideaal als opwarmertje voor het ontbijt.

Fantastico

magicaroma.99
16-8-2011

Sono stata in vacanza per una settimana con la mia famiglia.Siamo stai benissimo,cucina eccezionale sia per la colazione che per la cena.I propietari sono cordiali e fantastici,non ti fanno mancare niente.Unica cosa negativa si mangia alle 18.30 ma noi andavamo a mangiare verso le 19.15 e non creavano problemi e purtroppo anche se stiamo in italia parlano tutti tedesco un peccato.Era l'unico hotel che dava i ragazzi fino a 15 anni al 50%.Spero di tornare presto

Uitmuntende prijs / kwaliteit

Luc
4-9-2010

Zeer aangenaam hotel met uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel .

Ideale uitvalsbasis voor actieve gasten ( wandelaars / fietsers ) , als gasten die voor relaxatie en rust komen .

Kleine opmerking .

De terrassen lopen door voor 2 kamers , iets minder privacy .

Maar het uitzicht vanop het grote terras met een glaasje wijn maakt dit meer dan goed .

Traumhotel für den normalen Gast

Wuchere Georg u. Linde
26-6-2009

Ein geheim Tip für solche die Südtirol die Dolomiten und Unterbringung mit lockerem

Umgang suchen . Ein Regentag ist auch kein Proplem da ein tolles Bad mit Sauna zur kostenlos zur verfügung steht .

Wer ein paar Gramm mehr am Bauch vertragen kann wird bei dem Täglichen 5 GängeMenü keine schwirigkeit haben.

Drum Leute bleibt lieber Zuhause den es wäre ja schade wen ich selber wegen überfüllung keine Zimmer mehr bekommen würde.

We hebben een aantal aanbieders voor Untertheimerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Untertheimerhof in Villandro / Villanders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Untertheimerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Untertheimerhof scoort een 9.27 uit 10 op basis van 7 reviews.