Pension Residence Gasser

Pension
Pension, Kleine hotelsWeer vandaag27°14°
Pension Residence Gasser

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Gasser voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Residence Gasser in het Nederlands

Toppertje

Leon en Monique Joosten
4-7-2011

Residence Gasser is een toplocatie. Wij zijn net terug en hebben een onvergetelijke vakantie gehad. Wij waren met onze 2 golden retrievers 2 weken te gast van Marcus en Thomas en hun vader en geweldige kok. Onze honden waren hier zeer welkom. Het is een kleine residence en door de 2 jongens hebben wij ons als thuis gevoeld. Het eten was fantastisch en het uitzicht op het balkon adembenemend.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDuits, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsApotheek, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Tours

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna

• Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieKosten
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Residence Gasser in Villandro / Villanders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Residence Gasser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.