Hotel Hubertus

10 reviews over Hotel Hubertus in het Nederlands

Fantastisch hotel

Henk en Anita
1-7-2018

Mooi hotel met groot terras. Binnen- en buitenzwembad en sauna dus lekker bij slecht weer. Heel vriendelijk personeel. Ruim ontbijtbuffet en eten s’ avonds kan je kiezen uit 2 menu’s of vegetarisch. Op zondag 7 gangenmenu. Hotel ligt op 900 meter hoogte in klein dorp waar ook een Spar is. Een grote ruime parkeergarage aanwezig. Mooie uitvalsbasis om te wandelen of te toeren met motor of auto. Je kan ook vlakbij het hotel met de bus naar andere plaatsen of treinstation en verde met de trein naar bv Bolzano of Merano. Wij zijn nu 4 x geweest en komen zeker terug.

niet voor herhaling vatbaar

butterfly
1-7-2016

hotel is in orde,wij hadden de junior suite die ok was. mooi uitzicht en groot terras; MAAR: bij het ontbijtbuffet koffie uit een automaat, geen verse broodjes maar afbakbroodjes,s'avonds groenten tot moes gekookt, bij een van de menu's een kippebil of gehakt dat is er over kan niet voor een 3°hotel. Wij hebben al véél hotels gedaan in Zuid-Tirol, dit is het slechste dat we al gehad hebben. De kok heeft nog véél te leren, ook met borden dresseren.

Gereisd Met partner in juni 2016

Zeer goed hotel,een aanrader

Vetsuypens geert
14-7-2014

Mooi en zeer goed onderhouden hotel.Het is een zeer mooie omgeving met zicht op de dolemieten.Het hotel is gelegen in rustig bergdorpen op een bergflank op ongeveer 900 meter.Het personeel en de baas zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.Prijs/kwaliteit is hotel hubertus een aanrader.De kamers zijn mooi en groot en worden iedere dag schoongemaakt.

Gereisd Met partner in Sat Jul 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk hotel

fam. gardeniers
29-8-2013

Super hotel schone kamers en badkamer, vriendelijke personeel, mooi innen en buitenzwembad. Wij hadden halfpension en dan eet je een dagelijks menu van toch 6 gangen. Bij het hoofdgerecht kun je kiezen uit 2. Ook hebben ze een gezonde keuken, waardoor je ondanks de 6 gangen niet met een overvol gevoel van tafel gaat.Ieder week een gril-avond soms met live-muziek en iedere week een thema-avond. Villandro is een piepklein dorp met een leuke supermarkt, waar je lekkere dingen kunt kopen. Overigens was onze hond ook zeer welkom in het hotel. We mochten hem zelfs meenemen naar het restaurant als we dat wilden, en dan mag je eten in het a la carte deel van het hotel. Bovendien hebben we het verblijf van onze hond helemaal niet hoeven te betalen. Bovendien kregen wij de hele eerste week WIFI helemaal gratis.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Al 7 maal geweest , super

Franky Vervaecke
29-1-2013

Prachtig hotel , lekker eten ,Vriendelijk personeel , mooi uitzicht , wij gaan zeker nog terug

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Prima hotel! Zeker de moeite waard.

Ellen Lambregs
9-1-2012

Vriendelijke uitbaters (familie), super lekker eten, mooie kamers, fijn welness, internet mogelijk op de kamers. Klein minpuntje: ligt op +/- 15 min rijden van skipiste. Maar dit nemen we er graag bij omdat het hotel zeer goed is.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed

Dinneweth Linda
22-3-2011

Goede ontvangst, mooi uitzicht ,lekker eten, verzorgde kamers,

Gereisd Met partner in juli 2011

goede uitvalsbasis om te wandelen

dupont-pauwels (belgië)
28-7-2010

reeds 2 maal in dit hotel verbleven, en we gaan in augustus terug voor de 3de keer... goed hotel, mooie kamers, lekker eten, rustig zwembadje en ligweide... wel steeds de auto nodig om te gaan wandelen, er is wel een overdekte parking aan het hotel... wel niets te doen voor kinderen... hopen op mooi weer aan het zwembad...

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een echte aanrader...

ann van steenbergen
23-7-2010

We beleefden een prachtige vakantie in dit hotel! De kamer van in orde. Personeel was vriendelijk. Het eten was er lekker, kortom een echte aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in januari 2010

een driesterrenhotel dat 4 sterren waard is

elsie
12-7-2010

Wij zijn heel goed ontvangen geweest in het hotel. De baas zelf regelt de meeste zaken. Al het personeel spreekt perfect Duits en Italiaans. De kamers zijn zeer ruim en goed onderhouden. In de brochure stond dat we een 3-gangenmenu kregen, maar het was een 6-gangenmenu. Wel was het eten op de Duitse vakantieganger afgestemd met een Italiaanse toets. Begin juli was het heel rustig met een overwegend Duitstalig publiek (65+).

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hubertus in Villandro / Villanders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hubertus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.