Hotel Gran Panorama Wellness Hotel Sambergerhof

Weer vandaag16°-1°
Hotel Gran Panorama Wellness Hotel Sambergerhof
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Panorama Wellness Hotel Sambergerhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Gran Panorama Wellness Hotel Sambergerhof in het Nederlands

schitterend gelegen met uitzicht op dolomiten;10 km van autostrada;rustige locatie met aansluiting op groot wandelgebied;eten voortreffelijk;erg vriendelijk personeel en management;mooie wellness;goede prijs/kwaliteit.

mooie ligging.

Pieter
4-9-2011

Mooie ligging met prachtig uitzicht, indien kamers met dolomieten zicht.

Nog nooit meegemaakt, dat er voor een roerei bij het ontbijt € 3,50 moet worden betaald. Drankenprijzen relatief laag. Ook voor de badjassen wordt € 5,-- in rekening gebracht ( na borg € 50,--).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Panorama Wellness Hotel Sambergerhof in Villandro / Villanders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Panorama Wellness Hotel Sambergerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.