Reviews over Villandro / Villanders

schitterend panorama-hotel met voortreffelijk eten

johan,
    12-8-2018

schitterend gelegen met uitzicht op dolomiten;10 km van autostrada;rustige locatie met aansluiting op groot wandelgebied;eten voortreffelijk;erg vriendelijk personeel en management;mooie wellness;goede prijs/kwaliteit.

Fantastisch hotel

Henk en Anita,
    1-7-2018

Mooi hotel met groot terras. Binnen- en buitenzwembad en sauna dus lekker bij slecht weer. Heel vriendelijk personeel. Ruim ontbijtbuffet en eten s’ avonds kan je kiezen uit 2 menu’s of vegetarisch. Op zondag 7 gangenmenu. Hotel ligt op 900 meter hoogte in klein dorp waar ook een Spar is. Een grote ruime parkeergarage aanwezig. Mooie uitvalsbasis om te wandelen of te toeren met motor of auto. Je kan ook vlakbij het hotel met de bus naar andere plaatsen of treinstation en verde met de trein naar bv Bolzano of Merano. Wij zijn nu 4 x geweest en komen zeker terug.

niet voor herhaling vatbaar

butterfly,
    1-7-2016

hotel is in orde,wij hadden de junior suite die ok was. mooi uitzicht en groot terras;

MAAR: bij het ontbijtbuffet koffie uit een automaat, geen verse broodjes maar afbakbroodjes,s'avonds groenten tot moes gekookt, bij een van de menu's een kippebil of gehakt dat is er over kan niet voor een 3°hotel.

Wij hebben al véél hotels gedaan in Zuid-Tirol, dit is het slechste dat we al gehad hebben.

De kok heeft nog véél te leren, ook met borden dresseren.

Een droom

chantal,
    25-5-2016

Prachtig hotel met fantastische ligging. Onthaal supervriendelijk, bagage werd onmiddellijk overgenomen en de wagen werd geparkeerd door de voiturier in afgesloten garage. Mooie kamer met zicht op meer, zeer proper!

Eten in restaurant met zicht op meer, zeer lekker en attent personeel. Ontbijtbuffet onberispelijk!

Fam. Egger, Marketing, 5-6-2016
    Dank u voor uw verblijf bij ons en uw grote beoordeling.

Zeer goed hotel,een aanrader

Vetsuypens geert,
    14-7-2014

Mooi en zeer goed onderhouden hotel.Het is een zeer mooie omgeving met zicht op de dolemieten.Het hotel is gelegen in rustig bergdorpen op een bergflank op ongeveer 900 meter.Het personeel en de baas zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.Prijs/kwaliteit is hotel hubertus een aanrader.De kamers zijn mooi en groot en worden iedere dag schoongemaakt.

Villandro / Villanders scoort een 8,7 uit 10, op basis van 15 reviews