Reviews over Villabassa

Weinig hotels met gratis voor kinderen

Fam Vanderhallen
    18-2-2018

Prijs kwaliteit is dit een goed hotels als je met kinderen reist. Ligt midden tussen twee skigebieden Kronplatz en 3 Zinnen, die vanuit hotel makkelijk met gratis trein te bereiken zijn. Mooie vernieuwde kamers, kwaliteitsvol eten , goede hotelmassage, hulpvaardig personeel en enorme vriendelijkheid.

Een uitstekend Hotel

karel2365
    21-7-2016

De verzorging van de kamer, het eten, de vriendelijkheid van het personeel, alles naar behoren.

Voor gezette personen is de doucheruimte heel klein!!!

Ook spijtig dat je de minibar (normaal?) niet mag gebruiken voor eigen drank uit de bijgelegen supermarkt bv.

Yves
    16-2-2010

Enige minpuntje: iets verder van een "deftige" piste. Al de rest in één woord: SUPER!

Een aanrader !!

Kristel Smet
    29-3-2009

Dit hotel heeft recent een 4de ster behaald, en niet voor niets !

Vriendelijke mensen, lekker eten (meestal 5 of 6 gangen !!), alles netjes onderhouden, smaakvol ingericht en een perfecte wellness ! Kortom, een hotel om niet te vergeten.

Dit is werkelijk een zeer goed hotel

Wim Poets
    11-2-2008

Dit is werkelijk een zeer goed hotel.

Onze kinderen vonden dit hotel en onze eerste skivakantie beter dan disneyland Parijs en dat wil al heel wat zeggen.

Met 3 kinderen (5 personen) konden wij een zeer ruime suite betrekken met 2 TV's en aparte slaapkamers

en moesten slechts voor 2 volwassenen betalen.

Bijna elke dag was er een aparte kindermenu. Voor de volwassenen was er elke dag een menu met

verschillende keuzemogelijkheden en bijpassende wijnen.

1x per week doen ze echt hun best met een 5 gangenmenu.

1 dag was er een tiroleravond en 1 dag live muziek.

Dit hotel heeft eigenlijk alle faciliteiten dat een goed hotel behoort te hebben.

Sauna, zwembad, stoombad, fitness, kinderspeelruimte.....

Het enige minpunt is dat er geen skipistes in villabassa zelf zijn.

De skibus (op 200m) brengt je echter overal in het dal.

Het nabijgelegen PRAGS is zeer geschikt voor kinderen. Niet te druk en een rode en een

blauwe piste. Wil je wat meer moet je naar Innichen, Sexten of verder.

Villabassa scoort een 4 uit 10, op basis van 1 reviews