Appartement Oberhauserhof

ItaliëTrentino en Zuid TirolVelturno (Feldthurns)
10FenomenaalScore uit 1 review

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering
  • 10Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement infoTonen op kaart

1 Reviews over Oberhauserhof

• 10Sebastiaan03-09-2012

Geweldige vakantie voor families met kinderen

Oberhauserhof in Feldthurns was onze eerste "urlaub am bauernhof" ervaring and we vonden het fantastisch. We verbleven met onze kinderen (2 en 4) in het "Geisler" appartement op de begane grond. Vanuit het appartement konden we zo de tuin in lopen met klimtoren en glijbaan en speelhut er in. Op de boerderij zijn zo'n 50 koeien (mozzarella productie), geiten, konijnen en 2 honden. De familie Gasser zijn oprecht vriendelijke en warme mensen. Helaas verbleven we er maar 1 week, maar het concept en deze accommodatie in het bijzonder zijn heel erg goed bevallen.

De boerderij ligt in het gehucht Schnauders iets boven het dorp Feldthurns. Je hebt een prachtig uitzicht over de Eisack vallei en de Dolomieten. De hele regio is Duitstalig, dus Feldthurns in plaats van Velturno (zegt werkelijk niemand daar). Tip voor families met kleine kinderen: de Plose berg boven het stadje Brixen. Boven op de berg is een route met allerlei glijbanen, waterpartijen, en andere speelmogelijkheden!

Appartement Oberhauserhof info

• Balkon / terrasAanwezig