Hotel Alpenrose

ItaliëTrentino en Zuid TirolVattaro

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Alpenrose voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews

6.5VoldoendeScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

2 Reviews over Alpenrose

• 3Anita27-07-2019

Nooit meer.

Voor ons (3 koppels) een grote teleurstelling. Bij het oprijden van de parking hadden we al geen goed gevoel bij dit hotel. Bij aanmelden aan de receptie werd ons gewoon de sleutel in onze handen geduwd zonder meer uitleg van ontbijt of diner e.d. Toen we naar onze kamer gingen was de teleurstelling nog groter. Alle 3 koppels kregen we muffe, kleine, ouderwetse kamer. Wij hadden geboekt volgens de foto's op internet waar we een hele andere accomodatie zagen. Het hotel had bovendien ook een goede score. Alles sloeg 100 % tegen. We gingen naar de receptie en maakten duidelijk dat we niet voor deze kamer gekozen hadden en vroeger een andere kamer. We werden onvriendelijk geantwoord dat dit niet ging. Wij wilden voor deze kamer geen 130 euro per nacht geven. We besloten om ons voorschot te laten vallen en een ander hotel te zoeken. De man aan de receptie werd zeer kort en onvriendelijk toen we dit meedeelden.

• 10Fam. D.L. de Leeuw19-02-2018

Prachtige plek

Het hotel is van de Familie Giacomelli.(Zeer vriendelijk) Het eten is voortreffelijk.De omgeving is prachtig.Het ligt in de bergen vlakbij de meren van Caldonazzo en Levico. Het Hotel heeft een prachtige wellness en een Binnen en Buiten zwembad.De ligging leent zich ook voor prachtige wandelingen.

Hotel Alpenrose info

Veilig betalen met