• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Monte Bondone voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Monte Bondone in het Nederlands

Eigenaar Paolo is zeer behulpzaam

Jeanette
3-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel ligt in Vaneze, een dorpje op ong. 10 min met de bus naar de pistes in Vason. Een leuk hotel met prima eten.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monte Bondone in Vason, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monte Bondone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.