Hotel Pacher

8,8

4 reviews over Hotel Pacher in het Nederlands

Een van de beste skivakanties tot op heden

chrisaanzee
10-3-2016

Hotel Pacher is een zeer goed hotel met enorm vriendelijke mensen onder leiding van de familie Pacher die alle moeite neemt om je wegwijs te maken of het naar je zin te maken. Heerlijke wellness met zwembad en sauna. Het eten was ongelooflijk goed met veel variatie en pure ingrediënten en subtiele bereiding. De kok is een absolute held! Van het ontbijt ga je blij skiën. Het skigebied Super Dolomiti ligt in de nabijheid. We hebben vele mooie plaatsen ontdekt op 15 tot 45 minuten rijden met als uitschieters Selva/Wolkenstein (Sella Ronde) en Kronplatz. Met kinderen is het prima skiën en lessen in het wat kleinere gebied rond Vals.

Het was na een dag skiën altijd een soort van thuiskomen en goed voelen. De bar is zeer sfeervol en alles wat met eten en drinken te maken heeft is van hoge kwaliteit en aandacht.

Dit was een van de beste skivakantie ooit voor een redelijk verwend gezin met jonge kinderen dat al op veel plaatsen is geweest (Crans Montana, Lech, St Moritz...). Met name de prijs kwaliteit verhouding is geweldig! Hier gaan we zeker terugkomen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

goed hotel

verhaeg
8-8-2014

veel omgevingslawaai : drukke straat + minder goede isolatie tss de kamers. zeer mooie streek, veel wandelplezier. In de eerste week was er een busgezelschap. de buffetten werden "leeggeroofd" en niet of laat aangevuld.de 2e week was merkelijk beter alhoewel er dikwijls een nonchalance aanwezig was : regelmatig werd iets vergeten.eten was goed. zeer ruime kamer ,nieuwe badkamer,maar netheid kan beter : haren en stof van voorgangers waren nog aanwezig.vuilbak wordt niet iedere dag leeg gemaakt. prijzen schappelijk is blijkbaar een tussenstophotel gelegen tussen wijngaarden.opwandelafstand van brixen. veel wandelroutes.fietsroutes

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

zeer mooi gelegen

Eddy
19-9-2013

prima familie hotel, zeer vriendelijk en gedienstig. ideaal als doorreis hotel naar het zuiden

Gereisd Met partner in september 2013

D-reizen

Aanrader met zeer goede prijs/kwaliteit

damme koen
12-8-2012

Goed hotel waar we goed en zeer vriendelijk werden ontvangen. Eten was er heerlijk (halpension met elke avond 5 gangen menu). Ook voor onze kleine kinderen konden we een afwijkend menu vragen. dit werd telkens gevolgd. Kamers zijn zeer ruim bv voor ons gezin hadden we een duplex kamer met balkon. De omgeving is zeer interessant met veel afwisseling tussen wandelen in in een zeer mooie omgeving, cultuur, mooie stadjes. Een echte aanrader voor wie van goed eten houdt, natuur en cultuur en ontspanning.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pacher in Varna / Vahrn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.