Hotel Alla Rocca

Kleine hotelsWeer vandaag14°8°
Hotel Alla Rocca

We hebben een aantal aanbieders voor Alla Rocca voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Alla Rocca in het Nederlands

Met vrienden

Goedkoop geweldig goed hotel op mooie locatie

stefaniekoevoets
25-9-2011

DIt hotel hebben wij geboekt bij touroperator voor een zeer scherpe prijs, voor ons was een tussenstop op onze terug reis maar zeer goed bevallen. Prachtig op een berg heb je een mooie kamer met leuk balkon en gigantisch uitzicht. grote kamer, badkamer is wat kleiner maar schoon en keurig netjes voorzien van badlinnen en shampoo etc. ontbijt was erg lekker. tevens ook een cafe aanwezig waardoor je sávonds ook wat kan drinken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alla Rocca in Varena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alla Rocca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.