Hotel Pörnbacher

super

X. Markusse
20-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer netjes onderhouden familiehotel met gastvrije mensen die er alles aan doen om de gasten het zoveel mogelijk naar de zin te maken.

Kamers zijn netjes en schoon, ontbijt en avondeten is goed en eventueel aan te passen naar wens van de gast.

Na het skieen heerlijk gebruik gemaakt van sauna, jacuzzi en turks stoombad.

Volgend jaar komen we zeker terug.

heel goed hotel voor een lage prijs

natalie
29-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit hotel hebben wij per toeval ontdekt. Het ligt in het dorpje Olang (kronplatz). De uitbaters zijn super vriendelijk en zijn dol op kinderen. Het eten is lekker en indien je de dagmenu niet lust zijn zij steeds bereid om iets anders te maken. Het hotel is voorzien van een sauna, stoombad en jacuzzi en de kamers zijn ruim en verzorgd met balkon. De skibus stopt vlak voor de deur. Het skigebied is met de auto 5 minuten verwijderd. Skigebied zelf is heel goed. Zelfs in de paasvakantie kan je tot beneden skiën. Kortom een aan te raden hotel en skigebied.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pörnbacher in Valdaora - Olang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pörnbacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pörnbacher scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.