Trodena - Truden

Reviews over Trodena - Truden

Meer dan 3 sterren

PJC Planje,
    16-1-2013

In groepsverband dit hotel in januari 2013 bezocht. Hotel en personeel is prima in orde. De medewerkers hebben hun uiterste best gedaan om de gasten te verwennen; prima en compleet ontbijt; zeer goed diner met keuzemogelijkheid. Aan alles is veel zorg besteed. Gasten moeten wel mobiel zijn want in directe omgeving van het hotel is niet veel te beleven. Prachtige ski- en wandelgebieden met sneeuwgarantie op ca 30 minuten rijden door overigens mooie omgeving.

Liefhebbers van zachte, weke bedden, hebben in dit hotel niks te zoeken; de matrassen zijn aan de harde kant!

Voor ons is dit hotel een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Neem gerust je motor mee en hup de bergen in!

Ferdinand,
    27-6-2012

Vanuit dit Hotel hebben we een aantal mooie ritten gemaakt met de motor. In het hotel zijn een aantal ritten te downloaden op je TomTom Rider, en de gastheer is niet te broerd om je het e.e.a. te vertellen over de omgeving en wat er allemaal te doen/zien is. Het eten is goed, en met alle gasten op kamernummer aan tafel, erg gezellig. In de kelder was het voetballen kijken, en boven in de bar gezellig druk met andere motorvrienden. Slaapkamers zijn ruim, en netjes. Gewoon een goede lokatie om met de motor even te bekijken, krijg je geen spijt van.

Gereisd met vrienden in juni 2012

GEWELDIG

Chantal,
    11-3-2011

we zijn hier al heel vaak geweest, maar het blijft een toplocatie.

geweldige familie, heerlijk wellnessen erbij en toch heerlijk op het platteland. klein plaatsje waar niets te shoppen valt, maar wel heel gezellig. En je bent zo bij de Kalterer See. Het is er heerlijk vertoeven en gelukkig gaan we in oktober dit jaar weer !

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Motorfiets hotel

Fonske - De Baikers,
    11-9-2008

Uistekende ligging om trips te maken met de motorfiets. Alle passen binnen bereik. Goede stelplaats moto's. Alle kuisgerief en gereedschap aanwezeig. Goede begeleiding van beide broers. Na de rit saune en brubbelbad. Eten gewoon goed. Kamers met terras, goed om motorpak en al de rest te luchten.Aaanrader!

Gereisd met vrienden in september 2008
Trodena - Truden scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5 reviews