Hotel B&B Hotel Trento

Met jonge kinderen

Fijn hotel op doorreis

Karin
3-8-2013

Wij sliepen hier op onze reis naar Toscane. Een prima overnachtingslocatie. Wel wat geluid vanaf het treinenrangeerterrein, maar met het raam dicht geen enkel probleem. Fijne bedden, alles goed schoon. Vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Hotel Trento in Trento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Hotel Trento zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.