Hotel Posta

7.9Goed

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Trafoi/Stilfser Joch (Ortler)

7.9Goed

• 8.7Ligging t.o.v. pistes

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

54 reviews over Hotel Posta

• 9Andre Betting25-02-2016

Geweldig hotel in heerlijk klein skigebied!

Zeer goede prijs kwaliteit. Prima eten bij half pension. Ontzettend aardige eigenaren. Heerlijk rustig skigebied, goedkope passen.

• 9Fam. Van Maarschalkerwaard27-12-2015

Heerlijke vakantie gehad

Dit is een prima hotel, als je gaat om te skiën. De kamers zijn eenvoudig, maar alles is goed schoon. De eigenaren zijn erg vriendelijk, en alles is mogelijk als je het vraagt. Het eten is eenvoudig en elke dag anders, en qua prijs-kwaliteit verhouding uitzonderlijk goed. Wij zijn elke dag naar Solda gereden en dat is goed te doen. Hier zijn bijna geen wachttijden en dat is super. Mooi skigebied, zeker als je met kinderen gaat skiën. De prijzen op de piste zijn laag!

• 6carla04-02-2015

Een keer wat anders

Na zoveel jaar een keer een andere plaats, we hebben ons goed vermaakt. Het hotel de verzorging is prima aardig personeel. Een kamer waar de lift een hoek gebruikt , schuine wand dus oppassen met opstaan, prima bedden. Maar wat was het er koud, de eetzaal bij het begin van onze vakantie 11 graden , later in de week 16 graden we waren er 10 dagen. 10 dagen in thermo ondergoed gewoond Jammer.

• 9Barbera02-01-2015

Heerlijk familiehotel, sportief / basic

Dit hotel icm omgeving is ons erg goed bevallen, vooral de service van de eigenaren. Erg aardige mensen. Het eten is niet heel bijzonder maar prima. Pizza's waren erg goed. De kamers zijn basic; badkamer is goed. Sauna en zwembad zijn goed voor elkaar, gaan wel pas om 4 uur open. Erg kindvriendelijk. De pistes in Trafoi waren voor een groot deel dicht dus we moesten naar Sulden rijden; 20 minuten. Prima gebied, niet heel uitgebreid maar fantastisch mooi en zeer weinig rijen bij de liften.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 8GB10-03-2014

Goed hotel en mooi gebied

Wie niet gaat voor een super luxe hotel maar om te skiën/snowboarden, is dit een echte aanrader. Het gebied is klein maar de pistes zijn super. Mooi restaurant waar wat kan gegeten en gedronken kan worden op de piste. Hotel Post is een prima hotel, de kamers zijn schoon en netjes. Hotelmanager en personeel is super behulpzaam en het eten is ook heerlijk. Het eten is niet uitgebreid maar wel goed. Wij hebben een super wintersportvakantie gehad. Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen.

• 10A.B28-02-2014

Goed hotel voor aanrekkelijke prijs

Prima hotel, vriendelijke manager met een even vriendelijk en gastvrij team om zich heen. In de lobby/bar/tv-hoek is het prima zitten na het skiën en na het avondeten. Heerlijk pizza's! Bijna alles is mogelijk als je het maar even vraagt. Houten vloeren, dus met een beetje pech heb je luidruchtige bovenburen... Skigebied is klein, na een ochtend heb je 'alle' pistes wel gehad. Mogelijkheid naar Sulden is prima, mits de weg naar beneden schoon is. Prima te doen met kinderen en niet-ervaren skiërs.

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 10Fam. Klaver26-02-2014

Super gastvrij en kindvriendelijk hotel

Het hotel is prima, gezellige zithoek, ruime kamer met mooi uitzicht. Goede prijs kwaliteit verhouding, boven verwachting goed zelfs. Alles is netjes en schoon. Eten is simpel, maar elke dag een ander 2 gangen keuze menu. alles is er en er is voldoende. Klant vriendelijk personeel die er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Het zwembad is simpel maar groot genoeg. Ski gebeid klein, maar met kleinere kinderen groot genoeg. Kinderwei op loop afstand. Skilift voor de deur en de dalafdeling stopt 50 meter van het hotel. Wij hebben een super tijd gehad samen met onze kindjes ( 1,5 en 4jaar).

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9Eva24-12-2013

Leuke eigenaren, heerlijke bedden, naast de lift

Zeer gastvrije eigenaren (italiaans stel van rond de 40 dat goed Engels spreekt) die sinds een jaar dit hotel runnen. Ligt net onder de lift van het kleine, schattige skigebied van Trafoi. Zelf met weinig sneeuw tot aan het hotel te skien. Mensen in het dorp spreken allemaal Duits. Bedden zijn goed (wel aantal met rand dus minder handig voor lange nederlanders ;) ruime kamers, nieuw sanitair. Eten is niet meest culinaire aanbod ever bij ons menu, maar grote porties en voor kinderen en vegetariers wordt er graag iets anders bereid. In de lobby annex bar is er wifi en werden bij ons deze week de hele tijd heerljke hapjes bij de borrel geserveerd.

• 8esmeralda07-03-2013

geweldig hotel................

Iedereen is echt heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Wilden zelfs voor ons naar andere plaats rijden om langer snowboard te gaan halen......wij gaan zekr volgend jaar weer terug. Heerlijk weer gehad en mijn zoon van 7 kreeg van een hele aardige en kundige leraar skiles.

• 9eva stoetzer20-02-2013

Top

Voor de 1ste keer in Hotel Post. Geweldig eten. Ouderwets maar leuk. Kamers werden goed schoon gehouden. Leuk skigebied met kinderen. Bazin was heel aardig kon veel van kinderen hebben. Zeker eentje om aan te raden. Hopelijk volgend jaar weer.

2 tips over Hotel Posta

• A.B, 28-02-2014

Wandelen, voor de afwisseling en sportieve uitdaging, naar de top met sneeuwschoenen.

• Barbera, 02-01-2015

Uitstekend voor sportieve families die geen enorme luxe verwachten. Het hele gebied komt overeen met dezelfde omschrijving.

1 vraag over Hotel Posta

• fred, 13-09-2014

stilviopas

volgens de routenplanner gaat de weg naar trafoi over de stilviopas is deze pas in de winter wel open en als hij open is ,is deze dan goed te berijden

carla, 04-02-2015

Is niet open

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

• AdresLocalita Trafoi allo Stelvio 39029(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website