Hotel Madatsch

Hotel Madatsch
9,9

• Ligging t.o.v. pistes10,0

19 reviews over Hotel Madatsch in het Nederlands

Dit is een uitstekend hotel.Een echte aanrader.

willekens
24-8-2011

Prima hotel.Overheerlijk eten en zeer goede aangepaste wijnen.Ook een dikke pluim voor het personeel daar super vriendelijk.Het hotel is prima gelegen met dicht aan het hotel verschillende mooie wandelingen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aan te bevelen hotel met mooie gerenoveerde kamers

Anoniem
21-7-2011

Volledig gerenoveerde en ZEER mooie moderne kamers. Met 2 volw + 3 kind kregen we zowat de mooiste kamer van het hotel : zeer ruim, grote badkamer met dubbele lavabo en ruime regendouche. Afzonderlijk toilet. Dressing. Veel kasten. Balkon met zeer mooi uitzicht. Lekker en uitgebreid eten, zowel 's ochtends als 's avonds. Zeer vriendelijke bediening. Gastheer heeft af en toe echter iets meer moeite met vriendelijkheid. Heeft er mogelijk mee te maken dat we op eigen houtje wandelingen doen. Informeer jezelf extern over zomermogelijkheden bijv. over meerdaagse liftenpas als je zelf gaat rondtrekken. Nadelen : er is geen bakker noch winkeltje in Trafoi voor lunchpakket. Hond v hoteleigenaar loopt overal rond, ook binnen, maar huisdieren van gasten zijn niet toegelaten ! Trouwens wel een lieve hond. Gebruik internet is vrij duur (€ 5/u, optellend per seconde online) en sommige webmail toepassingen worden geblokkeerd, terwijl beheerder dit niet wil toegeven. Op de kamers enkel met kabel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Verplicht onderdeel van onze vakantie!

AR Kroon
14-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Op een van de mooiste plekken in de Dolomieten is dit een hotel waar je "in de boter gebakken wordt" Hier wordt je echt verwend, het eten en het hoffelijke personeel geven je het gevoel dat je echt op vakantie bent. En dat allemaal voor een gering bedrag! Het uitzicht is fantastisch en de omgeving adembenemend. Dit was mijn derde keer en wij komen er zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in augustus 2009

Hemel op aarde

Kirtap
10-6-2009

Hotel Madatsch , dat is de hemel op aarde. Wij hebben hier al meerdere malen in de zomer onze wandelvakantie doorgebracht en genoten. Een prachtig gelegen hotel in het Ortlergebergte , waar men s'avonds telkens weer uitkijkt naar het feestmaal dat men krijgt. 2x per week gratis apiritief met hapje , vijf-of zesgangenmenu , verzorgd tot en met. In de streek (Trafoi en Sulden) zijn vele mogelijkheden tot prachtige wandelingen. Inderdaad , dit is een aanrader .

Gereisd Met partner in augustus 2008

Super!!!

Bea
6-4-2009

Hotel is een must! Het eten SUPER!!! De hotelier ongelooflijk!!! (neemt je gratis mee de bergen in en is zelf berggids) Personeel vriendelijk! Minpunten: Kamers wat gedateerd Badkamer is klein ( alles polyester) Toch prijs-kwaliteit een AANRADER!!!

Gereisd Met partner in juli 2006

5 sterren voor de prijs van 3

maes ignace
15-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

reeds 17x geweest (zomer en winter) heel rustige omgeving, zonverzekerd, dynamische hotelier die heel vele begeleide wandelingen organiseert (gratis) wellness heel goed uitgebouwd kamers sober doch net en verzorgd eten is niet normaal, uitmuntend, gevarieerd, keuzemogelijkheid, etc... ontbijt eerder beperkt doch lekker een aanrader tot en met....

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel

Loes van den Bos
8-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij gaan nu met ons gezin, 4 personen, voor de 3e keer naar Hotel Madatsch. Het eten is ontzettend goed. Je skiet zo naar de lift en vanaf de piste weer naar het hotel.

2008

Wij hebben enorm genoten van ons weekje vakantie, een zijn

sally en kristof
27-3-2008

Wij hebben enorm genoten van ons weekje vakantie, een echte aanrader! Maaltijden zijn prima verzorgd en héél veel, voor ons 4* waard. Kamers sober maar verzorgd, voor kinderen minder geschikt. In de omgeving tal van wandelmogelijkheden

Gereisd Met partner in juli 2007
2007

Schitterend hotel, vriendelijke en geëngageerde service. !

Trafoi
12-11-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Schitterend hotel, vriendelijke en geëngageerde hoteluitbater, uitmuntende service. Het eten is subliem ! Iedere avond een 5 gangenmenu met twee avonden per week een gala-avond met 7-gangenmenu. Uitstekende prijs-& kwaliteitverhouding. In het skiseizoen kan je rechtstreeks van de skipiste de parking van het hotel opskiën ! Het zwembad en de ontspanningsruimte (sauna, Dampfbad, Erlebnisdouche) zijn ideaal en prachtig om tot rust te komen. Kortom : Hotel Madatsch = een echte topper !

Gereisd Met partner in april 2006

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingOpen haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Madatsch in Trafoi/Stilfser Joch (Ortler), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Madatsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.