Hotel Madatsch

Kleine hotelsWeer vandaag20°10°
Hotel Madatsch
9,9

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Madatsch voor je op een rij gezet:

D-reizen

Tim Stam
23-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een geweldig hotel. Deze eigenaren begrijpen hoe je om moet gaan met gasten. Niets is teveel en aan alles en iedereen wordt gedacht. De kamers zijn groot, mooi en schoon, alle medewerkers van directie tot bediening en schoonmaak vriendelijk. Het eten is te gek en de omgeving prachtig. Kortom de beste vakantie ooit!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

aan te bevelen hotel met mooie gerenoveerde kamers

Anoniem
21-7-2011

Volledig gerenoveerde en ZEER mooie moderne kamers. Met 2 volw + 3 kind kregen we zowat de mooiste kamer van het hotel : zeer ruim, grote badkamer met dubbele lavabo en ruime regendouche. Afzonderlijk toilet. Dressing. Veel kasten. Balkon met zeer mooi uitzicht. Lekker en uitgebreid eten, zowel 's ochtends als 's avonds. Zeer vriendelijke bediening. Gastheer heeft af en toe echter iets meer moeite met vriendelijkheid. Heeft er mogelijk mee te maken dat we op eigen houtje wandelingen doen. Informeer jezelf extern over zomermogelijkheden bijv. over meerdaagse liftenpas als je zelf gaat rondtrekken. Nadelen : er is geen bakker noch winkeltje in Trafoi voor lunchpakket. Hond v hoteleigenaar loopt overal rond, ook binnen, maar huisdieren van gasten zijn niet toegelaten ! Trouwens wel een lieve hond. Gebruik internet is vrij duur (€ 5/u, optellend per seconde online) en sommige webmail toepassingen worden geblokkeerd, terwijl beheerder dit niet wil toegeven. Op de kamers enkel met kabel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingOpen haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Madatsch in Trafoi/Stilfser Joch (Ortler), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Madatsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.