Hotel Madatsch

Hotel Madatsch
9,9

• Ligging t.o.v. pistes10,0

11 reviews over Hotel Madatsch in het Nederlands

In alle opzichten geweldig.

Andrea
10-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig 4 sterren hotel, vriendelijk personeel, super geweldige keuken. De kamers zijn in werkelijkheid mooier dan op de site of folder. Geweldig skigebied ook bij het hotel. Kortom garantie voor een onvergetelijke vakantie.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

tophotel

marieke
10-9-2015

De ligging van madatch is prima ,goede uitvalbasis voor heerlijke wandelingen. Fijne sfeer in het hotel en personeel is heel vriendelijk , .Het eten is overheerlijk...5 tot 6 gangenmenu en de borden waren telkens pareltjes. Het ontbijt was iets poverder maar wel goed .De welness was ook in orde .De kamers zijn recent vernieuwd, klasse en gezellig.Het uitzicht vanuit het balkon is fenemonaal . Misschien een klein minpuntje.. weinig en heel krappe parking.Toch kunnen we hotel Madatch warm aanbevelen, we beleefden er een onvergetelijke week !

Gereisd Met partner in augustus 2015

Prachtige plek bij de Stelvio

bob.driessen
16-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel bied waar voor zijn geld, mooie ruime kamers, aan de voorkant met mooi uitzicht, goed uitbijt, uitgebreid en heerlijk avonddiner. Prima sauna incl handdoeken en badjas en ook nog een groot binnenzwembad met ligbedjes. Vriendelijk personeel en vlak naast een lift en in een prachtig gebeid rond om de Stelvio en Sulden. Genoeg te doen en ook door het hotel worden dingen georganiseerd. Wel weinig en krappe parkeerruimte als het druk is! Leuk buitenterras en genoeg wandelingen vanuit het hotel, maar ook de Vinschau en de Alto Adige (Merano is niet ver weg. En dicht bij Zwitserland en Oostenrijk, genoeg keus dus! Ook wordt er goed rekening gehouden met dieet, zoals Gluten en lactose vrij, apart ontbijt werd geregeld! Kamertip: Kies een kamer aan de voorkant of aan de linkerkant van het hotel met uitzicht op de Gletsjer

Gereisd Met partner in september 2013

zeer goed en niet duur

mail
12-8-2013

Hotel heeft 4 sterren. Hadden juniorsuite, zeer ruim en mooi. Mooie badkamer, goede bedden. Heerlijk rustig 's nachts. Hadden geen uitzicht op de hoge toppen, maar vanaf het balkon keken we leuk het dal in. Avondeten erg goed! Wij vonden het juist iets te licht in het restaurant door de spotjes in het plafond. Avondeten start om 19 uur. Inderdaad krijg je de volgende gang als de vorige gang bij iedereen weer is opgehaald, maar dat gaat vrij vlot door. Vijf/zes gangen in ca 2 uur, rond 21 uur klaar. Drank is niet incl. Keurige menukaart met het menu van de dag op tafel, geen keuze verder dus, behalve van de saladebar. Tenzij je misschien iets niet lust, maar wij vonden bijna alles heerlijk. Als je een keer later bent, dan is dat geen probleem. Vriendelijke bediening. Gratis goede mountainbike (de stelvio opgefietst). Stoeltjeslift vlak naast hotel. Geen koffie/theefaciliteit op de kamer. Elke dag schone handdoeken, ook al vroegen we dat niet. Geen ligstoelen om in de zon te liggen

Gereisd Met partner in juli 2013

zeer goed hotel, mooie ligging

Jef Goossens
26-7-2013

Het ontbijt is goed met keuze van eieren, het avondeten is zeer goed en lekker en vrij veel. Het is goed soms eens een kleine portie te vragen. De eetzaal is wel vrij donker. Vele wandelwegen in de directe omgeving.

Gereisd Met partner in Fri Jun 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi vernieuwd hotel-een aanrader

Cremers Erna
3-8-2012

Dekamers van het hotel zijn volledig vernieuwd in 2011. Zéér mooie kamer en badkamer. Overvloedig eten. 5 tot 6-gangenmenu. Enig nadeel is dat men wacht om het volgende gerecht te brengen totdat iedereen het eerste opgegeten heeft. Vriendelijk personeel. Nog een nadeel: zéér weinig parkeerplaatsen.

Gereisd Met partner in juli 2012

Verplicht onderdeel van onze vakantie!

AR Kroon
14-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Op een van de mooiste plekken in de Dolomieten is dit een hotel waar je "in de boter gebakken wordt" Hier wordt je echt verwend, het eten en het hoffelijke personeel geven je het gevoel dat je echt op vakantie bent. En dat allemaal voor een gering bedrag! Het uitzicht is fantastisch en de omgeving adembenemend. Dit was mijn derde keer en wij komen er zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in augustus 2009

Hemel op aarde

Kirtap
10-6-2009

Hotel Madatsch , dat is de hemel op aarde. Wij hebben hier al meerdere malen in de zomer onze wandelvakantie doorgebracht en genoten. Een prachtig gelegen hotel in het Ortlergebergte , waar men s'avonds telkens weer uitkijkt naar het feestmaal dat men krijgt. 2x per week gratis apiritief met hapje , vijf-of zesgangenmenu , verzorgd tot en met. In de streek (Trafoi en Sulden) zijn vele mogelijkheden tot prachtige wandelingen. Inderdaad , dit is een aanrader .

Gereisd Met partner in augustus 2008

Super!!!

Bea
6-4-2009

Hotel is een must! Het eten SUPER!!! De hotelier ongelooflijk!!! (neemt je gratis mee de bergen in en is zelf berggids) Personeel vriendelijk! Minpunten: Kamers wat gedateerd Badkamer is klein ( alles polyester) Toch prijs-kwaliteit een AANRADER!!!

Gereisd Met partner in juli 2006
2008

Wij hebben enorm genoten van ons weekje vakantie, een zijn

sally en kristof
27-3-2008

Wij hebben enorm genoten van ons weekje vakantie, een echte aanrader! Maaltijden zijn prima verzorgd en héél veel, voor ons 4* waard. Kamers sober maar verzorgd, voor kinderen minder geschikt. In de omgeving tal van wandelmogelijkheden

Gereisd Met partner in juli 2007

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingOpen haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages