Trafoi/Stilfser Joch (Ortler)

We hebben een aantal aanbieders voor Trafoi/Stilfser Joch (Ortler) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Trafoi/Stilfser Joch (Ortler)

Prachtig skigebied, rustig maar niet al te groot

Barbera
    2-1-2015

Prachtig mooi gebied, lekker rustig, nog niet erg ontdekt. Weinig rijen bij de pistes, cafés / restaurants nog erg betaalbaar; 2,40 voor een warme choco. Helaas waren niet alle liften open maar ze werkten er hard aan.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie weg ernaartoe

bob.driessen
    16-10-2014

De weg omhoog is een uitdaging, 48 bochten omhoog met veel motoren en sportauto's en de fietsers, maar je wordt beloond met een schitterend uitzicht. Stop onderweg op de uitzichtpunten en helemaal boven aan heb je ook een mooi zicht op de bovenste bochten!

Gereisd Met partner in september 2013

Mooie omgeving, uitstekend om wandelingen te doen.

Jef Goossens
    26-7-2013

Er zijn vele wandelwegen die in de nabije omgeving beginnen. De stoeltjeslift is dichtbij het hotel en zo ben je in korte tijd op2300 m hoogte. Vandaar zijn er weer heel wat wandelmogelijkheden. Een uitstap naar de Stelvio is ten zeerste aan te raden.

Gereisd Met partner in Fri Jun 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk volgend jaar weer!!

Luc Engelbert
    11-4-2010

prachtige natuur mooi klein skie gebied.Te klein vvoor ons! wij zijn naar sulden geweest goed te doen 10min rijden. Het hotel waa een klein beetje gaotische maar heb ons supper geamuzeerd zeer toffe vakantie allesz wat je nog hebt is er.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Puur natuur

Prisje
    12-12-2009

Heerlijk skigebied voor natuurliefhebbers. Wij komen 13 jaar in deze omgeving, ook in Sulden trouwens. Trafoi is heel rustig, je gaat terug in de tijd. Geen hypermoderne liften en faciliteiten, maar een sterk verouderde, lángzame stoeltjeslift en een knusse berghut. Je moet er echt de charme van kunnen zien, anders kun je beter wegblijven, aangezien er ook geen (of weinig?) aprés-ski is. In wekelijkheid zijn er minder pistes in gebruik dan wordt aangegeven. Natuur is overweldigend mooi. Wij zien er de charme wel van in en zijn verliefd op Trafoi.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Trafoi/Stilfser Joch (Ortler) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 24 reviews