Sorteren

Reviews over Torcegno

Eenvoudige, sympathieke camping.

Bart Doets
    22-8-2010

Ver van de toeristendrukte, een camping die voor 80% vaste plaatsen heeft en maar een stuk of tien voor gewone kampeerders; doordeweeks is het dus extreem rustig, in het weekend komen de vaste bewoners. Keurig sanitair. Niet veel vertier, daar moet je zelf voor zorgen maar er valt een boel te wandelen, fietsen en te toeren.

sympathieke camping

Bart Doets
    22-8-2010

Goed verzorgde camping, douchen met een muntje van 50 eurocent, maar wel alles schoon en goed werkend. Voor kinderen weinig te beleven maar de omgeving is prachtig en je bent redelijk ver van de toeristendrukte. 80% vaste plaatsen en maar een stuk of tien voor "gewone" kampeerders; doordeweeks is het dus extreem rustig, in het weekend komen de vaste bewonders.