Hotel Santer

ItaliëTrentino en Zuid TirolToblach (Dobbiaco)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Santer voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 15 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 15 reviews
  • 8.7Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

15 Reviews over Santer

• 9Cools Danny- Van Wuytswinkel Chris - Turnhout (B)11-01-2018

Reeds 27 maal een heerlijke winter-vakantie .....

Zeer goed hotel, wordt elk jaar aangepast, uitgebreid, verbeterd..... Uitstekende keuken, gezellig restaurant en prima service. Zeer uitgebreid wellness-gedeelte, binnen - en buitenzwembad, massages..... Zeer vriendelijk onthaal, vriendelijk personeel, zeer attente eigenaars / directie.

• 8ada en hen henk11-01-2013

geweldige keuken,vriendelijk en aardig personeel.

zeer goed hotel,klassieke kamer wel erg stijlvol.geweldig keuken en zeer vriendelijke lieve mensen.het dorp stelt niet zoveel voor maar de omgeving is schitterend.

• 9Jan H20-09-2011

Zeer goed hotel en een aangename sfeer

Zowat alles beviel ons in dit hotel. Mooie kamers, restaurant en wellness. Zeer vriendelijke ontvangst bij aankomst en het ganse team doet zijn uiterste best om dit het ganse verblijf zo te houden. Echt een aanrader als je deze streek wil bezoeken.

• 10Jeroen03-07-2010

ge-wel-dig!!

Wie hier niet tevreden is zal het nooit in een ander hotel wel worden. We hebben al vele hotels van binnen gezien maar dit is toch echt wel het beste hotel ooit bezocht.Alles is gewoon top,een ab-so-lu-te aanrader in een geweldig gebied!

• 10Paul Asselman01-07-2010

Super service, top gastronomie en wellness

Na een lange pauze opnieuw in Hotel Santer. We hadden een heerlijke tijd met prima service van de familie Santer en personeel. Nette kamer met prachtig uitzicht, lekker eten zowel 's ochtends als het 6 gangen menu 's avonds. Wellness ongezien. Saskia geeft deskundig advies en behandelingen. We kijken al uit naar ons volgend bezoek. Nederlandstalige gasten worden extra verwend door de vlaamse gastvrouw.

• 9Ivan Cools06-01-2010

Sfeervol en topservice

Zeer sfeervol hotel waar gastvrijheid en vriendelijkheid/gemoedelijkheid hoog in het vaandel staan.

Wij brachten er de eindejaarsfeesten door van 27/12 tot 03/01 (2009/2010). Er verbleven hoofdzakelijk Italianen in het hotel (130 op 150).

Het eten was voortreffelijk en de service prima. De familiekamer was eveneens OK.

Hotel is onmiddellijk gelegen aan de langlaufpiste.

Stadje is leuk en niet ver van o.m. Cortina d'Ampezzo en San Candido.

Algemeen zeker een grote aanbeveling waard. Wij hebben ervan genoten.

• 8len en jan11-09-2009

degelijk hotel

Dit hotel is onderdeel van de "romantik"-keten, zo zouden sommige mensen het hotel ook noemen, wij vonden het echter een beetje ouderwets en donker ingericht. Vooral de kamer, die wél groot is en een aparte badkamer en toilet heeft, is erg donker. Goed ontbijtbuffet en 5-gangen keuzemenu. Heerlijke tuin en overdekt zwembad. Wij hadden wat last van de vrij drukke weg waar het hotel deels aan ligt. Drie nachten was dan ook genoeg voor ons.

• 9Van Den Eynde Roland05-07-2009

Zalig genieten.

Hotel Santer in Dobbiaco is de uitgelezen plaats voor allen die houden van:lekker eten,wandelen,aangepaste fitness en heerlijk onthaasten. Prachtige accomodatie met enorme mogelijkheden. Een absolute aanrader.

• 9Bakhuisen (NL)29-07-2007

Ware verwennerij!! Wij hebben halfpension echt nog nooit zo goed en luxe gegeten, werkelijk fantastisch! Net als in een sterrenrestaurant.

De kamer was prima, zij het dat het bed niet erg lekker ligt en deze ook erg kort was. Maar de eventuele pijn die dat veroorzaakt, is weer prima te verhelpen in het wellness-gedeelte van het hotel, wat er overigens net zo verzorgd uitziet. Alles is erg netjes en schoon.

Hulde aan dit Belgische gezin! Voor iedereen een echte aanrader. We zullen vast nog eens een bezoek brengen aan dit hotel.

• 10Truus Spee-de Ruijter20-05-2007

Wij zij 5 x in dit hotel geweest. Als je echt verwend wil worden in de vakantie, dan is dit een echte aanrader. Je voelt je hier Gast met een hoofdletter

• 8Ligging t.o.v. pistes

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar