Hotel Santer

Hotel Santer
8,7

• Ligging t.o.v. pistes8,7

15 reviews over Hotel Santer in het Nederlands

Reeds 27 maal een heerlijke winter-vakantie .....

Cools Danny- Van Wuytswinkel Chris - Turnhout (B)
11-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer goed hotel, wordt elk jaar aangepast, uitgebreid, verbeterd..... Uitstekende keuken, gezellig restaurant en prima service. Zeer uitgebreid wellness-gedeelte, binnen - en buitenzwembad, massages..... Zeer vriendelijk onthaal, vriendelijk personeel, zeer attente eigenaars / directie.

Gereisd Met partner in februari 2017

geweldige keuken,vriendelijk en aardig personeel.

ada en hen henk
11-1-2013

zeer goed hotel,klassieke kamer wel erg stijlvol.geweldig keuken en zeer vriendelijke lieve mensen.het dorp stelt niet zoveel voor maar de omgeving is schitterend.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed hotel en een aangename sfeer

Jan H
20-9-2011

Zowat alles beviel ons in dit hotel. Mooie kamers, restaurant en wellness. Zeer vriendelijke ontvangst bij aankomst en het ganse team doet zijn uiterste best om dit het ganse verblijf zo te houden. Echt een aanrader als je deze streek wil bezoeken.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ge-wel-dig!!

Jeroen
3-7-2010

Wie hier niet tevreden is zal het nooit in een ander hotel wel worden. We hebben al vele hotels van binnen gezien maar dit is toch echt wel het beste hotel ooit bezocht.Alles is gewoon top,een ab-so-lu-te aanrader in een geweldig gebied!

Gereisd Met partner in juni 2010

Super service, top gastronomie en wellness

Paul Asselman
1-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na een lange pauze opnieuw in Hotel Santer. We hadden een heerlijke tijd met prima service van de familie Santer en personeel. Nette kamer met prachtig uitzicht, lekker eten zowel 's ochtends als het 6 gangen menu 's avonds. Wellness ongezien. Saskia geeft deskundig advies en behandelingen. We kijken al uit naar ons volgend bezoek. Nederlandstalige gasten worden extra verwend door de vlaamse gastvrouw.

Gereisd Met partner in juli 2010

Sfeervol en topservice

Ivan Cools
6-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer sfeervol hotel waar gastvrijheid en vriendelijkheid/gemoedelijkheid hoog in het vaandel staan.

Wij brachten er de eindejaarsfeesten door van 27/12 tot 03/01 (2009/2010). Er verbleven hoofdzakelijk Italianen in het hotel (130 op 150).

Het eten was voortreffelijk en de service prima. De familiekamer was eveneens OK.

Hotel is onmiddellijk gelegen aan de langlaufpiste.

Stadje is leuk en niet ver van o.m. Cortina d'Ampezzo en San Candido.

Algemeen zeker een grote aanbeveling waard. Wij hebben ervan genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

degelijk hotel

len en jan
11-9-2009

Dit hotel is onderdeel van de "romantik"-keten, zo zouden sommige mensen het hotel ook noemen, wij vonden het echter een beetje ouderwets en donker ingericht. Vooral de kamer, die wél groot is en een aparte badkamer en toilet heeft, is erg donker. Goed ontbijtbuffet en 5-gangen keuzemenu. Heerlijke tuin en overdekt zwembad. Wij hadden wat last van de vrij drukke weg waar het hotel deels aan ligt. Drie nachten was dan ook genoeg voor ons.

Gereisd Met partner in september 2009

Zalig genieten.

Van Den Eynde Roland
5-7-2009

Hotel Santer in Dobbiaco is de uitgelezen plaats voor allen die houden van:lekker eten,wandelen,aangepaste fitness en heerlijk onthaasten. Prachtige accomodatie met enorme mogelijkheden. Een absolute aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Ware verwennerij!! Wij hebben halfpension echt nog nooit

Bakhuisen (NL)
29-7-2007

Ware verwennerij!! Wij hebben halfpension echt nog nooit zo goed en luxe gegeten, werkelijk fantastisch! Net als in een sterrenrestaurant.

De kamer was prima, zij het dat het bed niet erg lekker ligt en deze ook erg kort was. Maar de eventuele pijn die dat veroorzaakt, is weer prima te verhelpen in het wellness-gedeelte van het hotel, wat er overigens net zo verzorgd uitziet. Alles is erg netjes en schoon.

Hulde aan dit Belgische gezin! Voor iedereen een echte aanrader. We zullen vast nog eens een bezoek brengen aan dit hotel.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zij 5 x in dit hotel geweest

Truus Spee-de Ruijter
20-5-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zij 5 x in dit hotel geweest. Als je echt verwend wil worden in de vakantie, dan is dit een echte aanrader. Je voelt je hier Gast met een hoofdletter

Gereisd Met partner in maart 2006

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• Adresvia Alemagna 4 I-39034(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santer in Toblach (Dobbiaco), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.