Hotel Laurin

Schinkel
14-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed hotel. Alleen het matras was niet goed. De noppen (in de vorm van plastic staafjes) staken uit. waardoor het slecht slapen was. De volgende dag heb ik om een matras gevraagd. dat verzoek werd onmiddellijk ingewilligd. Het andere matras was beter maar ook niet meer.

Vandaar niet meer dan een 7 voor de overigens goede kamer. Nog een klein min puntje; er was maar 1 stopcontact in de kamer.

Opmerking aan Zoover: de vraag ligging aan de pistes is niet relevant omdat we er in de zomer waren.

prima uitvalsbasis

hein
26-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vooral voor langlaufen in de winter en wandelen in de zomer een prima plek. Vriendelijke mensen. Grote kamers en goede keuken.

goed hotel

dickschinkel
12-7-2013

Goed bed. Goede kamer. Wel honden toegelaten in de standaard kamers.

Ben je allergisch voor honden dan een kamer vragen waar geen honden komen. (Ik had er veel last van. Volgende keer dus rekening mee houden)

Vriendelijk personeel heel goed eten. Mooie uitgangpunt voor fietsers en wandelaars. Vanuit het hotel kijk je op de Dolemieten.

zr gd prijs/kwaliteit

geo_strobbe
26-7-2011

Prima hotel aan de rand van toblach gelegen (met ruime parking) waar men zich direct in vakantiestemming voelt. Vriendelijk onthaal, verzorgde kamers met balkon, lekker eten in gezellig restaurant met bediening aan tafel. (ontbijt in buffetvorm). Aanrader.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

De eerste week van juli 2008 hebben mijn vrouw en ik verbleven in hotel Laurin. Hoofddoel: bergwandelen.

De ligging van het hotel licht centraal (vlot bereikbaar met auto) t.o.v. Prags, Niederdorf, Innichen, Sexten... De service is prima: vriendelijk onthaal (dochter van eigenaar), vriendelijke meisjes in het restaurant; eten: lekkere combinatie tirools-italiaans; kamer+badkamer dagelijks gepoetst,kindvriendelijk: speeltuigen in de tuin, zeer goed prijs/kwaliteit

We hebben een aantal aanbieders voor Laurin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laurin in Toblach (Dobbiaco), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laurin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.