Appartement Residence Hirzer

Appartement
Weer vandaag-2°-7°

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Hirzer voor je op een rij gezet:

Laatste review

Zeer schoon,alles netjes

Mooi binnenbad vanuit je naar het buitenbad kunt

Fitnessruimte

En je kunt er evt,ontbijten in en gezellige ontbijtruimte

Ze hangen je bestelde broodjes als je dit wilt aan de deur

En dorf Tirol is een heel gezellig stadje,waarvan Daan je ook mooie uitstapjes kunt maken

Maar ook een geweldig uitgangspunt voor mooie wandelingen

Maar ook een geweldig uitgangspunt voor mooie wandelingen

Prachtig uitzicht vanaf Süd balcon

Claudia
19-8-2010

Een mooi en verzorgd complex met buiten (niet verwarmd)- en binnen (wel verwarmd) zwembad. Appartementen op begane grond zijn vrij klein (geschikt voor 2 personen). Appartementen op de verdiepingen 1 t/m 3 zijn groot. Zeer schoon. Vriendelijk personeel. Wij waren tijdens ons verblijf de enige Nederlanders. Overwegen Duitsers. Het dorp Tirolo (Dorf Tirol) een goede uitvalsbasis voor bezoeken aan de wijndorpen en Merano.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Hirzer in Tirolo -Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Hirzer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.