Aparthotel Residence Haselgrund

Met oudere kinderen

super appartement

provily
20-1-2010

Appartement: mooi, schoon, geweldig balkon, uitstekend en compleet ingericht. Parkeergarage. Prachtig gelegen, op loopafstand van het dorp met veel goede restaurants en bushalte (voor 6 euro hele week onbeperkt reizen, handig).

Vriendelijke en behulpzame eigenaren, broodjesservice of ontbijtbuffet apart bij boeken.

Omgeving: supermooi, gewelige wandelmogelijkheden (met lift naar boven, veel leuke berghutten). Veel te zien en beleven in de directe omgeving. Merano met stoeltjeslift: leuk en mooi stadje, lekker shoppen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Residence Haselgrund in Tirolo -Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Residence Haselgrund zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.