Hotel Lisetta

ItaliëTrentino en Zuid TirolTirolo -Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Lisetta voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 5 reviews
+28/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Lisetta

• 9g.groenbos30-06-2012

Geweldig hotel

Dit hotel heeft aan al onze verwachtingen voldaan. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Prachtige ligging met dito uitzicht. Binnen zwembad, sauna, fitness, buitenzwembad, grote tuin voldoende ligbedden. Hotel was zo goed als vol geboekt.. Wij hadden half pension met een zeer uitgebreid ontbijt buffet en elke avond een zes gangen diner. Zeer gevarieerd en perfecte bediening. Niets op aan te merken.

• 10Jean Paul31-07-2011

Geweldig hotel

een pracht vakantie gehad in "Lisetta" het eten, de kamers, de accommodatie, de familie De Dea zorgt dat je er direct thuisvoelt

• 9Jo30-06-2011

Prachtige locatie, moet je een keer heen!

Sinds 1-4-2011 is Hotel Lisetta van eigenaar gewisseld. Aangezien we er al een aantal keren te gast zijn geweest, waren we benieuwd hoe de nieuwe eigenaren dit hotel zouden runnen. Het is ons niet tegengevallen. In het hotel zelf is niets veranderd, alles is nog als voorheen. De service van de familie De Deo, de huidige eigenaren, is zeer goed. Zij zorgen zelf voor een groot deel van de bediening en hebben zo dus een nauw contact met hun gasten. Het eten is zeker goed en smaakvol te noemen, maar niet meer van de fijheid van vroeger. Conclusie: Nog steeds een hotel waar het goed verblijven is en waar prijs en kwaliteit in de juiste verhouding staan.

• 8helene17-08-2010

een meevaller

Comfortabel, gezellig hotel. Vooral het eten steekt er bovenuit. Heel lekker. Mooi zwembad binnen én buiten.

• 9Jo Bodelier14-06-2009

Moet je naar toe!

Reeds voor de 5e keer in Hotel Lisetta een deel van onze vakantie doorgebracht. Goede ligging ten opzichte van Meran en omgeving. Zeer goed openbaar vervoer, zowel naar Tirolo als naar Meran, voor een zeer gunstige prijs. Zowel ontbijt als diner zijn zeer uitgebreid, vers en van uitstekende kwaliteit. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Aanrader!!

Hotel Lisetta info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)