Pension Garni Schönbrunn

ItaliëTrentino en Zuid TirolTirolo -Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Garni Schönbrunn voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering

Pension info

• Sportfaciliteiten
Meer pension infoTonen op kaart

1 Reviews over Garni Schönbrunn

• 9hester250501-06-2013

Geweldig gastvrij pension

Keurig pension met nette, ruime en schone kamers. Alle kamers beschikken over een balkon met prachtige uitzichten. Dicht bij het centrum van Dorf Tirol. Het pension heeft een prachtig terras en een tuin met zwembad en ligstoelen. De eigenaren willen alles voor je doen en schenken iedere gast persoonlijke aandacht. Wij kregen altijd een vrolijke begroeting en er werd altijd belangstelling getoond. Er komen niet veel stellen met kleine kinderen naar het pension, maar er werd van alles gedaan om het ons naar onze zin te maken. Het grote zwembad was bijvoorbeeld niet geschikt voor ons zoontje (anderhalf jaar), maar in overleg konden we ons eigen meegenomen zwembadje in de tuin plaatsen. In onze ruime familiekamer stond bij aankomst een opgemaakt kinderbedje klaar. Als onze zoon sliep, werd de kamer op een later tijdstip schoongemaakt. Het ontbijt was iedere dag zeer uitgebreid. Je krijgt waar voor je geld. Dit pension en de prachtige omgeving is zeker de moeite van een bezoek waard!

Pension Garni Schönbrunn info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar