Hotel Garni-Hotel & Residence Rebhof

ItaliëTrentino en Zuid TirolTirolo -Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Garni-Hotel & Residence Rebhof voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 1 review

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over Garni-Hotel & Residence Rebhof

• 10Marlie04-08-2014

Prachtige omgeving, unieke plek om te onthaasten.

Rebhof is een goed onderhouden complex met prachtige tuin aan de rand van het dorp omgeven door een appelboomgaard. Het zwembad ligt middenin de boomgaard. Vanuit onze kamer en balkon hadden wij prachtig uitzicht op de omgeving. De eigenaar is heel vriendelijk en behulpzaam. Mountainbikes zijn gratis te huur. Wij waren het enige gezin met kinderen in de Rebhof, maar onze zonen van 7 en 10 hebben zich geen moment verveeld. De kinderen konden zwemmen, fietsen, schommelen (schommels hingen aan een grote appelboom), tafeltennissen en tokkelen. De appartementen zijn prima ingericht en uiterst schoon. Iedere dag schone handdoeken. In de tuin was een gezellig terras. Onze kinderen sliepen op een slaapbank, voor kinderen prima te doen. Voor volwassenen niet aan te raden. Matrassen voor volwassenen waren net vernieuwd, zalig geslapen! Kortom, een aanrader!

Hotel Garni-Hotel & Residence Rebhof info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar

Meals