Hotel Brunnhofer

6 reviews over Hotel Brunnhofer in het Nederlands

Fantastisch!

Wim
28-6-2016

We komen hier al jaren in de zomer. Onze tweede thuis. Steeds een vriendelijke ontvangst. Zeer mooie kamers (zijn in 2015 vernieuwd). Adembenemend uitzicht op de Zuid Tiroolse bergen en Meran. Lekker ontbijt. Gevarieerd avondeten. Zwembad met glijbaan. Gewoon top. Wij gaan in augustus 2016 terug!

Fam. Klotzner: Proficiat!

een aanrader

Nico
31-8-2015

Leuk hotel(domein) met verschillende gebouwen. Wij sliepen in een "Ansitz" uit 1348 waarvan de oude elementen mooi bewaard waren en aangevuld met moderne toetsen. Prachtig zwembad met glijbaan en uitzicht. Ruim ontbijtbuffet. 's Avonds keuzemenu en heel ruime porties.

Top aanrader

Vaendel
17-9-2013

Deze zomer bezocht met onze twee dochters van 12 en 8. Wij hadden de Deluxe Suite in het bijgebouw Mair am Aich. Zeer groot appartement met luxe badkamer, zeer grote woonkamer, twee slaapkamers en een fantastisch uitzicht over het dal. We zijn een week verwend geworden; echt een aanrader. Hier komt het beste van Oostenrijk en Italië samen. Dit merk je aan de gastvrijheid, het onderhoud, de hygiëne en zeker het eten. Bij het avondeten (op het overdekte terras met uitzicht over het dal) is er keuze tussen twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee nagerechten. Vooraf is er nog een goed gevulde saladebar en soep. Dit was voor ons teveel maar de smaken en kwaliteit zijn perfect. En als je bij de grilavond door de keuken mag lopen weet je dat het met de hygiëne ook goed is gesteld. Het zwembad is zeer mooi aangelegd en met de glijbaan is er ook aan de kinderen gedacht. Het is een hotel maar heeft de gastvrijheid van een familie gasthof. De omgeving heeft voor elk wat wils.

Ik kan perfect aansluiten bij de info van Elke. Wij hadden in de zomer van 2011 reeds het tweede jaar op rij een kamer in Mair am Aich : heel ruim, proper. We hadden ook onze picknicktafel onder de oude notelaar. Schitterende afkoeling. De kids amuseerden zich heel goed in de jacuzzi-ruimte en de glijbaan naar het zwembad werd dagelijks enkele keer gebruikt van jong tot oud. Perfecte uitvalsbasis naar Merano, Bolzano, en heel veel wandelingen. Familie Klotzner wordt steeds meer vertegenwoordigd door de zoon, die ietwat schuchter is. Jammer dat er voor 2012 geen plaats meer is in onze favoriete kamer. We zullen het missen.

Een stukje paradijs!!! Voor jong en oud !

Fam.De Meyer
14-6-2011

Op vakantie bij fam.Klotzner is genieten vanaf het eerste moment dat je toekomt.Wanneer je zuid-Tirol binnenrijdt na 1000km ben je meteen in vakantiestemming. Je voelt onmiddellijk het heerlijke klimaat op je afkomen. Zon, zon en nog eens zon. En wat een prachtige omgeving. Het is volop genieten van de natuur om je heen. Waar je ook kijkt , het uitzicht is prachtig! Grillige bergen, goed voor fantastische bergtochten en gemakkelijk bereikbaar met berglift, die uitsteken achter uitgestrekte appelgaarden gevuld met allerhande soorten appelen afgewisseld met druivenranken die volop aan het rijpen zijn onder een fantastisch bladerdak! Daartussen gezellige wandelpaden goed voor minder straffe stappers. Hier en daar een "Schloss" dat ligt te wachten om de geschiedenis van Dorf Tirol te vertellen.Genieten van de rust van een prachtige tuin of een heerlijke duik in het zwembad. De benen onder tafel steken om te proeven van heerlijke gerechten. De kinderen tellen volop af en wij ook!!!!

Fantastisch!

Elke Donkers
10-8-2010

Wij zijn dit jaar voor de eerste maal naar Hotel Brunnhofer geweest. Wij logeerden niet in het hotel zelf, maar in een bijgebouw (Garni Mair am Aich). De kamers waren zeer knus en alle comfort en ruimte waren aanwezig. Om nog maar te zwijgen van het fenomenale uitzicht. Het ontbijt en avondmaal waren uitgebreid en lekker.

Voor de kinderen was er een leuke speeltuin, pingpongtafels en een groot verwarmd zwembad met glijbaan van 60m: succces verzekerd. En eindelijk eens een hotel waar je zelfs in juli ruimte en rust had: genoeg bedjes en parasols.

Personeel en eigenaar supervriendelijk, hier ben je geen nummer maar een gast!

In de omgeving is genoeg te doen (zelfs met kinderen): stoeltjeslift naar Meran, zomerrodelen, minigolf, kastelen bezoeken, vogelshow en natuurlijk mooie wandelroutes.

Ook het weer was super. Een beetje te vergelijken met het Gardameer, alleen koelt het hier 's avonds beter af. Overdag heerlijk warm.

Volgend jaar (op vraag van de kindjes) zeker weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brunnhofer in Tirolo -Tirol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brunnhofer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.