Reviews over Tiers

Modern appartement in prachtig wandelgebied.

NH,
    30-7-2015

Een voormalig hotel dat vrij recent is omgebouwd in een appartementen huis.

We hadden appartement 201 met een balkon over de volle breedte aan de zuidzijde. Licht, schoon en goed ingericht appartement, met rolluiken waarmee je goed de warmte buiten kunt houden. Ruime modern ingerichte badkamer.

De begane grond heeft een restaurant, nog niet gemoderniseerd. We kunnen niets melden over de kwaliteit van het eten want we hebben daar niet gegeten.

De Haugemachte Kuchen waarop we werden getrakteerd smaakten wel bijzonder goed. Het hotel ligt in St. Zyprian aan een door motorrijders druk bereden weg naar de Nigerpas. Ook het kleine watervalletje naast het huis gaf veel geluid. Dit, samen met het 's morgens vroeg op gang komende verkeer gaf voor ons enige geluidsoverlast. Met ramen dicht was het goed te doen.

Fantastische combi van inspanning en ontspanning

Aart Voss,
    2-3-2014

Voor sporten in winterse sferen een perfecte locatie. De staf en het personeel doe er alles aan om het verblijf in en buiten het hotel perfect te laten verlopen.

Prachtig hotel in een schitterend decor.

Faes Dirk,
    27-8-2008

Omgeving bijzonder goed geschikt om prachtige wandelingen in de omgeveing van het Rosengartenmassief te maken.

Tiers scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews