Hotel Sporthotel Pampeago

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Pampeago voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Sporthotel Pampeago

• 2017
    8mv10-04-2017

lekker bij de lift

prima hotel naast de lift verder niets te beleven om het hotel

• 9steven12-02-2017

Mooi verzorgd hotel met lekker eten !

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Mooie kamers, verzorgd hotel, kindvriendelijk , ... Het enige minpunt was dat er klanten waren op een bepaalde kamer met een hond wat toch wel hinderlijk is.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

9a_vr14-03-2016

Super locatie bij vertrekpunt van skiliften

Ligging perfect, Behulpzaam personeel, ruime menu keuze. Echt zwembad en sauna. Feestje voor de kinderen om in dit hotel te verblijven.

• 7Csas29-12-2014

Prijs kwaliteit OK

Ligging van dit hotel is top, kan niet beter tov de pistes van Pampeago. Personeel is vriendelijk, bar is klein. Toch is er in het gebouw een grotere bar, maar deze was de 1ste week van kerst gesloten. Het restaurant was krap qua ruimte, en het was er zeer warm, veel te warm! Voor kinderen is het goed, er is een zwembad, speelruimte. Verwacht niet te veel luxe op de kamer, toch is het proper en alle nutsvoorzieningen zijn aanwezig. Er is een kleine lift aanwezig, deze gaat wel niet tot het bovenste verdiep. Ontbijt is beperkt maar voldoende, avondeten goed als je de juiste keuze maakt de dag voordien.Wifi enkel beschikbaar in de lobby, wel traag. Voor mij is dit hotel met kinderen voldoende, voor luxe moet je in een ander hotel zijn.

• 8wardtmar11-04-2012

Lekker relaxed

Dat zijn zij, en dat moet jij ook zijn. Skilockers, sauna, zwembad, gym, alles is er, maar wel basic. En dat is voor de prijs dan ook gewoon prima. Net als het eten. Iedereen zeurt erover, en ik heb ook wel eens beter gegeten, maar alle waar naar zijn prijs! Ik zou het zo weer doen!

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8Fam. Verbeke12-04-2010

Goede prijs/kwaltiteit verhoduing

We zijn pas terug thuis van het Sporthotel Pampeago, het hotel is goed, het eten is niet super fijn maar gezien de prijs is het eten redelijk, de ligging is fantastisch tov de pistenen en de apres ski. Een dorp is dan weer verder af dan moet je de auto nemen. We gaan volgend jaar hoogste waarschijnlijk terug, goed hotel en een fantastisch skigebied.

• 5De Roeck Joseph20-01-2009

"Dit nooit meer"

Mijn oordeling van de bar is heel slecht, ik kan niet aanvaarden dat er van de 7 dagen maar 2 dagen Witte Martini was en dat voor een Italiaanse drank.

dat is de beoordeling van Fm De Roeck

Met vrienden

• 7Jack van Moorselaar01-01-2009

gastvrijheid hoog in het vaandel

Zijn in week 52 afgereisd naar sporthotel pampeago waar wij verbleven in een van de bijbehorende appartementen. Eerste indruk ruim, schoon en donker. Uitzicht over het enorme parkeerterrein. Ruime badkamer, warme douches. Is ruim voorzien van allerlei praktische zaken, grootste gemis was een comfortabele bank of fauteuil. Management in het hotel kenmerkt zich door grote gastvrijheid en geeft je een zeerwelkom gevoel. Restaurant is gezellig druk, vriendelijke bediening, kwaliteit van het eten was niet geweldig. Skigebied is prachtig, alleen maar stoeltjesliften, goede horeca op de pistes. Voor de ervaren skieer zal het gebied niet toereikend zijn. Aanbeveling om de sella ronde te maken, prachtige skitocht in de aangrenzende skigebieden Opstappen in Canazei, ongeveer 50 minuten rijden van Pampeago.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 9Fam de Wilde04-03-2008

Wij zijn hier in de voorjaarsvakantie geweest en hebben het hier super gehad. Kamers prima,eten absoluut goed en afwisselend, service gericht personeel die er alles aan doen om je het naar het zin te maken!!Italianen zijn luidruchtig maar dat heeft wel zo z'n charmes,eetzaal leek daardoor een kippenhok maar wij vonden dat wel amusant!Met kinderen is dit hotel nog betaalbaar. Voor de rest een leuk kindvriendelijk skigebied en een perfecte ligging.Dus in het geheel een aanrader!!!

Familie

• 7Mariette25-02-2008

Hotel ligt prachtig met enkele stappen verwijderd van 2 liften die je brengen in het Skicenter Latemar. Personeel in de receptie is zeer behulpzaam en aardig. Eten is van matige kwaliteit en word liefdeloos geserveerd. Eigenlijk op de tafel gekwakt. Personeel lijkt met 'n wedstrijd bezig te zijn zo snel mogelijk alle gangen te serveren. Vragen alleen of je wijn wilt drinken aan de kinderen wordt niet gedacht. Men is niet v. plan appelsap te halen die je een verdieping lager in de bar gewoon kan verkrijgen. Hotel zit vol met Italianen die een geluid produceren waar door het zeer onrustig eten is. Eten word trouwens pas na 19.30 geserveerd, voor kleine kinderen eigenlijk te laat. Kamers netjes en schoon maar eigenlijk wel wat verouderd. Het hotel heeft een beneden een sauna en zwembad. Die er aardig uitzien. Van het animatieteam hebben wij geen gebruik gemaakt, dus geen oordeel.

Familie

1 tip over Hotel Sporthotel Pampeago

• Csas, 29-12-2014

Het skigebied leent zich vooral tot beginners en kinderen, klein maar goed. Ondanks de weinige sneeuwval waren de geopende piste zeer goed! Voor (meerdere) langere afdalingen moet je hier niet zijn. Toch raad ik dit gebied aan voor beginnende (kinderen). In Pampeago is het wel even behelpen voor mensen die nog nooit op latten hebben gestaan, zij moeten direct in een stoeltjeslift en uit de lift skien dus. Personeel bij de liften zijn wel behulpzaam.

0 vragen over Hotel Sporthotel Pampeago

• Balkon / terrasEigen Balkon
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages