Hotel Shandranisterstersterster

43 reviews over Hotel Shandrani

• 2018
    10Staf Verbond31-01-2018

Een super tof hotel

We verbleven in hotel Shandrani tijdens een genietweek met Josk. Lekkere afwisselende keuken, heel vriendelijk personeel, gezellige sfeer, zeer netjes, goede ligging met skibus voor de deur, niets is de uitbaters te veel om het de gasten naar hun zin te maken, bedankt voor het toffe verblijf. Een echte aanrader !

Evelyn & Team Shandranj, Direttore, 04-06-2018

Dear Staf Verbond, many thanks for all your nice words. Waiting for you again Evelyn & Team Shandranj

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Marian Stokmans07-09-2013

Groot hotel, super georganiseerd

Shandranj is een groot hotel, de organisatie en service naar de gasten is perfect! Er is persoonlijke aandacht, de vrouwelijke manager is bijzonder klantvriendelijk, haar man Alberto een geweldig gastheer, die dagelijks wandeltochten maakt met de gasten, en daarnaast ook een hele goede zanger is! Een minpuntje was de lift, een trage en kleine lift voor een redelijk groot gebouw. Onze kamer was wat verouderd, maar schoon.

Evelyn & Team Shandranj, Direttore, 04-06-2018

Geachte mevrouw Marian Stokmans, bedankt voor je mooie woorden. We hebben alle kamers gerenoveerd en zet twee nieuwe liften. Nu is de vakantie in het hotel perfect. Tot binnenkort! Evelyn & Team Shandranj

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9henk en marike kramer14-07-2012

super hotel

Personeel doet zijn best en is erg vriendelijk, het eten is erg goed. het is een goede uitgangsbasis voor wandelingen. Er wordt erg veel georganiseerd vanuit dit hotel met eigen gidsen. Drankjes los aan de bar zijn aan de dure kant.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Evelyn & Team Shandranj, Direttore, 04-06-2018

Geachte mevrouw Marike Kramer, bedankt voor je review. We hopen je snel te zien Evelyn & Team Shandranj

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Thea12-06-2012

fantastische plek

Het Hotel ligt in een prachtige omgeving in het natuurgebied Dolomieten. Het uitzicht is mooi. In de omtrek verschillende dorpjes.Het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam.De prijs/kwaliteitverhouding is goed.Dit Hotel beschikt over een uitstekende keuken.De kamers zijn ruim en schoon, twee maal per week worden de kamers schoon gemaakt. Deze accomodatie is zeer kindvriendelijk, vanwege de speelplaats die aanwezig is met allerlei soorten speeltoestellen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Evelyn & Team Shandranj, Direttore, 04-06-2018

Geachte mevrouw Thea, bedankt voor je review. We hebben alle kamers gerenoveerd en twee nieuwe liften geplaatst. Nu is de vakantie in het Shandranj hotel perfect Tot binnenkort Evelyn & Team Shandranj

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Timmy22-04-2012

Degelijk hotel voor een leuke skivakantie

Dit hotel ligt op een 5 minuutjes rijden van het skistation Pampeago. Skibus stopt echt voor de deur. Hotel heeft enkele familiesuites waarvan wij er eentje hadden. Zeer ruime kamer met een hogerliggend "balkonnetje" waar de kinderen sliepen. Moderne en comfortabele badkamer. Eten was altijd verzorgd en gevarëerd. Wel véél te véél :-) We hebben er een leuke tijd gehad met de Belgische organisatie JOSK.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Evelyn & Team Shandranj, Direttore, 04-06-2018

Geachte Timmy, bedankt voor je review. We hopen je snel te zien. Evelyn & Team Shandranj

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 10Maria van Dijk30-12-2011

fantasties we gaan zeker nog een keer

Prachtig hotel personeel is zeer vriendelijk en doet er alles aan om je het naar de zin te maken . Het eten is heerlijk echt Italiaans. Prachtige omgeving, vele wandelingen en fietstochten gemaakt en met de auto mooie tochten gemaakt en veel gezien, in die streek is er zoveel te zien en te doen we hadden tijd tekort. De dag met de gids weg is echt een aanrader geweldig. we gaan zeker nog een keer.

Geachte mevrouw Maria Van Dijk,

bedankt voor je review.

We hopen je snel te zien.

Evelyn & Team Shandranj

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9gerrithaandrikman29-10-2011

in èèn woord fantastisch.

Dit wellneshotel is voor iedereen een aanrader. Of je nu wilt skieen of wandelen of helemaal niks wil doen. Het maakt niet uit. De verzorging en service was/is perfect. Hebben dit hotel in de herfstvakantie met de kinderen 13 en 15 bezocht en zelfs deze pubers vonden het geweldig.Dat zegt dan genoeg dacht ik. Het zit er dik in dat we hier nog een keer naar toe gaan. Sass pordoi was ook echt super.kortom alles was super.

Evelyn & Team Shandranj, Direttore, 04-06-2018

Geachte mevrouw Gerritha Andrikman bedankt voor je review. We hopen je snel te zien met je gezin Evelyn & Team Shandranj

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 9miranda walstra21-10-2011

zeker voor herhaling vatbaar

Fantastisch hotel met zeer kind-/klantvriendelijk personeel. De keuken is echt voortreffelijk!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Evelyn & Team Shandranj, Direttore, 04-06-2018

Geachte Miranda, bedankt voor je review. We hopen je snel te zien Evelyn & Team Shandranj

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9famBoutkan03-08-2011

Heerlijk wellness hotel midden in de natuur

Een 5 daags arrangement geboekt. Alles was perfect in orde! Heerlijke buffetten met Italiaanse specialiteiten, mooie wellness met zwembad. De kamer Luxe en suite was net gerenoveerd en voorzien van uitstekende badkamers. Vriendelijk personeel dat slechts een beetje engels spreekt. Aanrader voor het maken van mooie wandeltochten.

Geachte Fam. Bourkan

bedankt voor je review.

We hopen je snel te zien.

Evelyn & Team Shandranj

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Corina03-08-2011

Mooie plek om uit te rusten

Het hotel is zijn 4 sterren waard. Alleen de ventilator in de badkamer maakte erg veel lawaai. Service aan de receptie kan beter. Om sommige informatie moesten we vragen die we zo hadden moeten krijgen, bv arrangement informatie. Heel vriendelijk personeel. Mooi hotel met sfeervol restaurant en luxe lounge. Minpuntje vonden wij dat we veel voor de hond moesten betalen, terwijl ze nergens mocht komen. Er werd zelfs niet gestofzuigd. Een borg was beter op zijn plaats geweest. Het is zeker een aanrader voor mensen die rust en de natuur willen opzoeken.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2011

6 tips over Hotel Shandrani

• Thea, 12-09-2012

Dit Hotel begeleid de gasten met wandelingen in de Dolomieten met een gids, 'sAvonds is er entertainment in het Hotel, dansen, muziek en een loungeroom.

• henk en marike kramer, 14-07-2012

Rafting is fantastisch om te doen.

• Thea, 12-06-2012

Het Hotel bestaat uit twee gebouwen, het hoofdgebouw heeft het mooiste utzicht met balkon aan de vallei. Het natuur gebied Dolomieten is een aanbeveling waard zeer geschikt voor wandelingen.

0 vragen over Hotel Shandrani

Hotel Shandrani info