Reviews over Terzolas

zeker weer terug, zo gastvrij!

Anna,
    5-7-2018

Wat een warm welkom. Paula en Bruno, broer en zus, doen er alles aan om je verblijf onvergetelijk te maken. We hebben de tweede keer dat we hier overnachten een avondmaaltijd aangeboden gekregen aan de overkant van de vallei, bij hun zomerhuis, met adembenemend uitzicht over de fruitgaarden samen met andere gasten. Het eten is uitstekend. Paula heeft vele tips om je dagen lang te vermaken in de omgeving. Dit gebied in Italië is heel mooi. Met name wandelaars komen hier aan hun trekken, maar ook culinaire liefhebbers. De prijzen liggen tov Nederland laag. Overnachting, diner en ontbijt op vele plekken ca. 50 euro pp!

heel gemoedelijk en fijn hotel uitstekende service

Bart van Dee,
    27-3-2015

Een goed middenklasse hotel waar service de boventoon voert hele goede keuken geweldig buffet in ontbijt als diner geweldige sauna en kamers zeer netjes zeer geschikt voor wintersport en zomers voor fiets of motorvakanties