Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Laghi di Lamar is een goede camping voor de rustzoeker bij Trento. De camping heeft prima voorzieningen zoals onder andere een zwembad, schoon sanitair en een goed restaurant. In de omgeving zijn veel sportieve activiteiten te beleven. Wandelen, fietsen, paragliden en rotsklimmen kan allemaal. Of bezoek Trento zelf.

44 Reviews over Laghi di Lamar

• 9J20-08-2022

Super mooie schone camping

Hele mooie camping. Nog nooit zulk schoon sanitair gezien. Ligging heel erg mooi en 2 prachtige meren op 5 min met de auto. Zwembad ook schoon en meer als prima voor onze kinderen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Maaike Mevius25-07-2022

Fijne, kleinschalige camping in prachtig gebied.

Leuke, gezellige en kleinschalige camping. Alles is prima geregeld. Hardwerkende Italianen. Mooi temperament. Klein maar prima zwembad (met badmuts), dagelijks verse broodjes en sanitair prima. Wel eigen toiletpapier meenemen. Iedere plek heeft eigen water en stroom! Ook mooie vakantiehuisjes. Er wordt niet veel op de camping georganiseerd maar voor ons was dat prima. Mountainbike verhuur op de camping, ook elektrisch. Heerlijke pizza's op de camping en een moni winkeltje. Vlakbij een goed restaurant, volgens mij van dezelfde eigenaar. Het gebied is prachtig. Mooie bergen en veel te doen. Veel zwemmeren in de buurt. Ook Gardameer op een klein uurtje (maar wel heel toeristisch). Wij moeten de tafeltennistafel. Bij navraag bleek deze kapot te zijn gegaan. Wellicht Schaffen ze een nieuwe aan.

Camping, met veel Nederlanders, voor herhaling vatbaar!

• 6An Verdonck22-07-2022

Teveel lawaai

Voor ons is er teveel lawaai op deze camping. We sliepen naast het sanitair, waar elke ochtend om 7u zeer luide muziek speelt waar we wakker van werden. Auto's rijden tot 12u rond, op zaterdag techno muziek van een feest aan het meer, glasbakken die geleegd worden om 6u,... Meer en hutten tocht in molveno vonden we prachtig! Aan de receptie weinig begripvolle reactie op mijn klachten.

• 8Marike10-08-2021

Prima camping

Prima sanitair, wordt continu schoongemaakt, al is "schoon" een ruim begrip. Ruime plekken, water en elektriciteit bij elke plek. Winkeltje verkoopt vers brood en wat andere dagelijkse benodigdheden voor schappelijke prijzen. Auto kan evt bij de receptie geparkeerd worden.Restaurant heeft inderdaad heerlijke pizza's!Geen spannende camping, zeker niet voor onze zoon, maar wel prima. Meertje is op loopafstand, de moeite waard om een keer naartoe te gaan. Prijs-kwaliteit is oké, wij betaalden voor drie personen (twee volwassenen, één kind van 15) 47 euro per nacht, half / eind juli.De tip om met een caravan of camper om te rijden via Vezzano was voor ons zeer waardevol: de straatjes in Terlago zijn op een aantal plekken erg smal!

• 8Wilco Boelens17-11-2019

Hele fijne camping voor een rustige vakantie.

Mooie, rustige camping in een schitterende omgeving. De camping is erg geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. De kinderen kunnen rustig over de camping lopen en spelen in het kleine speeltuintje. Het zwembad was onverwarmd, maar met de hoge temperaturen is dat helemaal niet erg. De plekken zijn voor Italiaanse begrippen zeker ruim te noemen, maar met onze tent (8 x 4,5) was het toch vrij krap. De aanhanger hebben we op de parkeerplaats buiten de camping (is een doodlopende weg) neer gezet. De receptie stelt niet veel voor; er zit wel steeds iemand die je erg vriendelijk te woord staat, maar er zijn verder alleen maar een paar wandelkaarten te koop. De pizza's op de camping zijn erg lekker en goed belegd. Het restaurant vlak bij de camping is ook erg goed. Hele mooie speeltuin voor de kinderen en goed eten. Trento is ook een erg mooie stad om te bezoeken.

• 9Marianne16-07-2019

Fijne camping in mooie omgeving.

Fijne camping, voor Italiaanse begrippen ruime plaats, we mochten zelf een plek kiezen. Prima sanitair (geen wc papier), altijd zeer schoon en ruim voldoende. Prachtige wandelingen in de omgeving oa met lift naar boven bij Molveno. Ook vanuit de camping mooi wandelen. Heerlijk gegeten in osteria in Covelo. Pizza op de camping prima. Er is een bar waar je 's ochtends cappuccino kunt drinken. Prachtig uitzicht, en het zwembad was heerlijk om in af te koelen. Bij de receptie hebben ze informatie over wandelingen en de jongen die wij daar troffen heeft ons goed kunnen adviseren.

• 8Milly van Wouden03-09-2018

Genoten

Leuke, rustige camping. Hele mooie omgeving, veel wandelmogelijkheden. Schitterende meren op loopafstand. De man en vrouw bij de receptie zijn helaas geen visitekaartje voor de camping. Zeer onvriendelijk, geven geen enkele uitleg. Zelfs "prettige vakantie" of "goede reis" kan er niet vanaf. Ze haddden bij mij een fout gemaakt bij het afrekenen van ons verblijf. Helaas, geen sorry van de mevrouw. Heel jammer. Ook jammer dat het zwembad niet verwarmd is, dat is eind augustus toch erg koud, brrr. Geen toiletpapier aanwezig, wel bij elke toilet een sproeier om alles netjes achter te laten. Dat was dan ook het geval, sanitair was altijd schoon. Pizza's op de camping zijn prima, restaurant net onder de camping is ook een aanrader. Kom je met caravan/camper dan kun je beter niet door Terlago rijden, dat is erg smal. Andere route staat op de website.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Bertil22-08-2018

Prima overnachtingscamping

Mooie camping met prima voorzieningen. Wij hebben hier overnacht op weg naar Toscane. Als overnachtingscamping niet echt aan te raden met name niet wanneer je met een grote caravan komt. De reis richting de camping is vrij steil en heeft diverse haarspeldbochten dit vergt wel enige stuurmanskunst. Verder zeker prima.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Familie Rens09-08-2018

We hebben genoten!

Fantastische vakantie gehad. Twee weken in een houten chalet verbleven en zeer tevreden. De chalets waren erg schoon en netjes onderhouden. Je hebt een klein terras bij het chalet. Gehele camping is schoon, overzichtelijk en het personeel is zeer vriendelijk! Problemen werden snel verholpen en altijd met een lach. De speeltuin is inmiddels vernieuwd en onze zoon van 2 jaar heeft zich hier prima vermaakt. Het enige wat we hebben gemist was een peuterbadje bij het zwembad.

Elke ochtend heerlijk wakker worden met een cappuccino en chocolade croissant in het restaurant van de camping. 'S avonds kun je daar heerlijk pizza eten of meenemen naar je huisje/tent.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en zouden deze camping zeker aanraden!

• 9Hein van den Boomgaard09-08-2018

Fantastisch voor herhaling vatbaar!!

Een mooi gelegen en verzorgde camping in een rustig gebied. Deze camping is zeker een aanrader voor een jong gezin. De plekken zijn voldoende groot, ook voor een grote tent. Stroom en vers water op je eigen plek aanwezig . Voldoende schaduw op elke plaats. Een mooi en schoon toiletgebouw,met voldoende wc's en Douches, het water is niet altijd even warm, maar heb daar persoonlijk geen hinder van gehad. Bij de receptie was de hele dag iemand aanwezig waar je met al je vragen terecht kon. Verder een leuk winkeltje en een restaurantje erbij, met vriendelijk personeel. Camping ligt er verzorgd bij, kortom een uitstekende plek om er 2 weken door te brengen. Buiten de camping kun je talloze wandelingen in de omliggende bergen ondernemen en zijn er op loopafstand diverse meertjes aanwezig, verder zij er binnen een uur rijden heel veel andere activiteiten te vinden. Tip met groot materieel niet door Terlago, maar via Vezzano rijden.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar