Camping Laghi di Lamar

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Terlago

8.1Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden

Meer camping info

Camping Laghi di Lamar is een goede camping voor de rustzoeker bij Trento. De camping heeft prima voorzieningen zoals onder andere een zwembad, schoon sanitair en een goed restaurant. In de omgeving zijn veel sportieve activiteiten te beleven. Wandelen, fietsen, paragliden en rotsklimmen kan allemaal. Of bezoek Trento zelf.

39 reviews over Camping Laghi di Lamar

• 9Marianne16-07-2019

Fijne camping in mooie omgeving.

Fijne camping, voor Italiaanse begrippen ruime plaats, we mochten zelf een plek kiezen. Prima sanitair (geen wc papier), altijd zeer schoon en ruim voldoende. Prachtige wandelingen in de omgeving oa met lift naar boven bij Molveno. Ook vanuit de camping mooi wandelen. Heerlijk gegeten in osteria in Covelo. Pizza op de camping prima. Er is een bar waar je 's ochtends cappuccino kunt drinken. Prachtig uitzicht, en het zwembad was heerlijk om in af te koelen. Bij de receptie hebben ze informatie over wandelingen en de jongen die wij daar troffen heeft ons goed kunnen adviseren.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Milly van Wouden03-09-2018

Genoten

Leuke, rustige camping. Hele mooie omgeving, veel wandelmogelijkheden. Schitterende meren op loopafstand. De man en vrouw bij de receptie zijn helaas geen visitekaartje voor de camping. Zeer onvriendelijk, geven geen enkele uitleg. Zelfs "prettige vakantie" of "goede reis" kan er niet vanaf. Ze haddden bij mij een fout gemaakt bij het afrekenen van ons verblijf. Helaas, geen sorry van de mevrouw. Heel jammer. Ook jammer dat het zwembad niet verwarmd is, dat is eind augustus toch erg koud, brrr. Geen toiletpapier aanwezig, wel bij elke toilet een sproeier om alles netjes achter te laten. Dat was dan ook het geval, sanitair was altijd schoon. Pizza's op de camping zijn prima, restaurant net onder de camping is ook een aanrader. Kom je met caravan/camper dan kun je beter niet door Terlago rijden, dat is erg smal. Andere route staat op de website.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Bertil22-08-2018

Prima overnachtingscamping

Mooie camping met prima voorzieningen. Wij hebben hier overnacht op weg naar Toscane. Als overnachtingscamping niet echt aan te raden met name niet wanneer je met een grote caravan komt. De reis richting de camping is vrij steil en heeft diverse haarspeldbochten dit vergt wel enige stuurmanskunst. Verder zeker prima.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Familie Rens09-08-2018

We hebben genoten!

Fantastische vakantie gehad. Twee weken in een houten chalet verbleven en zeer tevreden. De chalets waren erg schoon en netjes onderhouden. Je hebt een klein terras bij het chalet. Gehele camping is schoon, overzichtelijk en het personeel is zeer vriendelijk! Problemen werden snel verholpen en altijd met een lach. De speeltuin is inmiddels vernieuwd en onze zoon van 2 jaar heeft zich hier prima vermaakt. Het enige wat we hebben gemist was een peuterbadje bij het zwembad.

Elke ochtend heerlijk wakker worden met een cappuccino en chocolade croissant in het restaurant van de camping. 'S avonds kun je daar heerlijk pizza eten of meenemen naar je huisje/tent.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en zouden deze camping zeker aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Hein van den Boomgaard09-08-2018

Fantastisch voor herhaling vatbaar!!

Een mooi gelegen en verzorgde camping in een rustig gebied. Deze camping is zeker een aanrader voor een jong gezin. De plekken zijn voldoende groot, ook voor een grote tent. Stroom en vers water op je eigen plek aanwezig . Voldoende schaduw op elke plaats. Een mooi en schoon toiletgebouw,met voldoende wc's en Douches, het water is niet altijd even warm, maar heb daar persoonlijk geen hinder van gehad. Bij de receptie was de hele dag iemand aanwezig waar je met al je vragen terecht kon. Verder een leuk winkeltje en een restaurantje erbij, met vriendelijk personeel. Camping ligt er verzorgd bij, kortom een uitstekende plek om er 2 weken door te brengen. Buiten de camping kun je talloze wandelingen in de omliggende bergen ondernemen en zijn er op loopafstand diverse meertjes aanwezig, verder zij er binnen een uur rijden heel veel andere activiteiten te vinden. Tip met groot materieel niet door Terlago, maar via Vezzano rijden.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Theo01-08-2018

Leuke camping, rustig, schaduw, een mooi uitzicht

Een camping met veel Nederlanders die vooral beneden in de straatjes staan. Wij stonden met onze tent boven op het tentenveldje. Daar heerlijk schaduw en mooi uitzicht op de bergen. s’Avonds zou het zwembad om 19:00 u sluiten maar er werd tot ongv 22:00 u gezwommen. Lekkere broodjes en pizza op de camping te krijgen. Ook een keer heerlijk en toch goedkoop gegeten bij het eerste restaurantje onder de camping, een aanrader! Trento en Riva zijn mooie plaatsen om te bezoeken. Leuk is ook om een wandeling te maken door de heuvels en bossen vanaf de camping om de meertjes heen. Vooral de route onder de bergen langs is pittig met borden dat je voor beren wordt gewaarschuwd... spannend!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2017
    8catharina27-08-2017

mooie vakantie gehad

We hadden een houten chalet. Prima! Zwembad is ook prima. Speeltuin stelt niks voor en dat wat er staat is stuk. Broodjes op camping waren goed. Er is genoeg te doen in de buurt. Zoek dit thuis al uit, want informatie hierover geven ze niet. Pizza op de camping was niet lekker. Ga liever achter op de camping bij de houten chalets het paadje langs de oude midgetgolf naar beneden. Dat is 100 meter lopen. Dan kom je bij een restaurant met heerlijke pizza's! Er zijn 3 meertjes in de buurt. Volg bordjes laghi di lamar vanaf camping. Is half uur lopen naar het eerste meertje. Later met de auto nog een keer geweest. Als je doorrijdt is er nog een meertje. Meertje Terlago was verder lopen. Zelf niet geprobeerd. Zelf het sanitair niet nodig gehad, maar hoorde wel mensen klagen. Het was mooi, maar met de hoosbuien die we s avonds hadden stond het onder water... Verder rustige camping met mooi uitzicht. Veel Nederlanders.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Anouk02-08-2017

Gemoedelijke camping met prachtige ligging

Camping ligt prachtig. Fijn zwembad, heerlijke pizza's en winkeltje voor basisbehoeften. Meertjes zijn te belopen maar met tassen vol zwemspullen is de auto handiger. We hebben hier de hele week niet 1 keer muziek gehoord, ook niet overdag, dus waarom mensen daar over klagen snap ik niet. B

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

7Carlo19-07-2016

Mooie uitvalsbasis

Mėt caravan is de aanrijroute via Vezanna inderdaad beter, camping zėlf vormt een prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar Gardameer, Trento of andere trips in de buurt. Camping is kleinschalig, culinair niets te halen maar in het dorp zit een heel behoorlijk restaurant. Sanitair is prachtig, de hele dag lekker muziek maar na 19:00 is het warme water op en is afwassen of een douche pure armoede. Uiteraard hebben we de camping hier op aangesproken maar het heeft niet geresulteerd in verbetering. Prijs kwaliteit verhouding is redelijk ware het niet dat het nog steeds behoorlijk aan de prijs is als je voor boodschappen ėcht 20 minuten moet rijden, het restaurant alleen pizza serveert en de douche in de avond dus koud is.

Personeel is vriendelijk, plekken zijn redelijk van formaat en het uitzicht is prachtig. Het meer is te belopen maar de auto is aan te raden, zeker als je nog wat wil meenemen. Vissen kan maar dan wel met een visakte voor € 12,00 per dag !!! Hier kan de camping niets aan doen...

Het klimaat is geweldig, overdag heerlijk warm maar niet overdreven. In de avond koelt het af en zijn de nachten koel.

Kortom, er zijn verbeterpunten maar zeker een leuke camping die ook voor kinderen voldoende speelruimte biedt om je op een mindere dag te kunnen vermaken.

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Ans Wijnings31-08-2015

Mooi gelegen camping

Drukte viel mee redelijk.. incl weekend we waren er wel eind aug en dat scheelt. Prachtige omgeving meertjes iov goed te voet bereikbaar alleen n moeilijk begaanbaar pad steil naar beneden..smal vol losse stenen naar gehucht Terlago waar 1cafe en 1coop supermarktje zit maar met uitstekende producten.Et rijdt hier wel n bus.Verder geen winkel in de buurt .camp.winkel minimaal wel broodjes en rest div pizza s en frites. Een nadeel..de bereikbaarheid v camp...n vreselijk smalle bochtige weg door gehucht waar maar een auto door gaat...ogen dicht..de bijrijder dan😀

Gereisd met partner in augustus 2015

7 tips over Camping Laghi di Lamar

• CHGC, 09-10-2013

Omgeving is prachting: Laghi di Lamar komt net uit een sprookje, Trento is heel mooi (je kan daar heerlijk eten) . Bolzano ligt op minder dan een uur. Een bezoek aan Pinzolo (kabelbaan, kerkje met dance macabre op de buitenkant) is zeker de moeite waard.

• Zwep, 21-08-2013

Donderdag grote weekmarkt in Trento

• Virginie, 15-08-2012

Wandeling bij Laghi di Lamar zeker een aanrader!

5 vragen over Camping Laghi di Lamar

• Carola, 28-12-2018

Plek nummer?

Wie weet welke plekken er mooi zijn? Voor een grote tent en bijzettentje?

• Corine, 20-01-2017

Boeken

Hoe en waar kun je boeken voor deze camping??

AvE, 05-02-2017

Via de website het emailadres acherhaald en gemaild. Succes!

• Otto, 15-06-2015

Muggen?

Zijn hier ook muggen?

Theo Heinink, 20-07-2015

Ik ben hier een nacht geweest, maar heb geen muggen gezien.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig