Sorteren

Reviews over Terlago

Genoten

Milly van Wouden
    3-9-2018

Leuke, rustige camping. Hele mooie omgeving, veel wandelmogelijkheden. Schitterende meren op loopafstand. De man en vrouw bij de receptie zijn helaas geen visitekaartje voor de camping. Zeer onvriendelijk, geven geen enkele uitleg. Zelfs "prettige vakantie" of "goede reis" kan er niet vanaf. Ze haddden bij mij een fout gemaakt bij het afrekenen van ons verblijf. Helaas, geen sorry van de mevrouw. Heel jammer. Ook jammer dat het zwembad niet verwarmd is, dat is eind augustus toch erg koud, brrr.

Geen toiletpapier aanwezig, wel bij elke toilet een sproeier om alles netjes achter te laten. Dat was dan ook het geval, sanitair was altijd schoon.

Pizza's op de camping zijn prima, restaurant net onder de camping is ook een aanrader.

Kom je met caravan/camper dan kun je beter niet door Terlago rijden, dat is erg smal. Andere route staat op de website.

Prima overnachtingscamping

Bertil
    22-8-2018

Mooie camping met prima voorzieningen. Wij hebben hier overnacht op weg naar Toscane. Als overnachtingscamping niet echt aan te raden met name niet wanneer je met een grote caravan komt. De reis richting de camping is vrij steil en heeft diverse haarspeldbochten dit vergt wel enige stuurmanskunst.

Verder zeker prima.

We hebben genoten!

Familie Rens
    9-8-2018

Fantastische vakantie gehad. Twee weken in een houten chalet verbleven en zeer tevreden. De chalets waren erg schoon en netjes onderhouden. Je hebt een klein terras bij het chalet.

Gehele camping is schoon, overzichtelijk en het personeel is zeer vriendelijk! Problemen werden snel verholpen en altijd met een lach.

De speeltuin is inmiddels vernieuwd en onze zoon van 2 jaar heeft zich hier prima vermaakt. Het enige wat we hebben gemist was een peuterbadje bij het zwembad.

Elke ochtend heerlijk wakker worden met een cappuccino en chocolade croissant in het restaurant van de camping. 'S avonds kun je daar heerlijk pizza eten of meenemen naar je huisje/tent.

We hebben een heerlijke vakantie gehad en zouden deze camping zeker aanraden!

Fantastisch voor herhaling vatbaar!!

Hein van den Boomgaard
    9-8-2018

Een mooi gelegen en verzorgde camping in een rustig gebied. Deze camping is zeker een aanrader voor een jong gezin. De plekken zijn voldoende groot, ook voor een grote tent. Stroom en vers water op je eigen plek aanwezig . Voldoende schaduw op elke plaats. Een mooi en schoon toiletgebouw,met voldoende wc's en Douches, het water is niet altijd even warm, maar heb daar persoonlijk geen hinder van gehad. Bij de receptie was de hele dag iemand aanwezig waar je met al je vragen terecht kon. Verder een leuk winkeltje en een restaurantje erbij, met vriendelijk personeel. Camping ligt er verzorgd bij, kortom een uitstekende plek om er 2 weken door te brengen. Buiten de camping kun je talloze wandelingen in de omliggende bergen ondernemen en zijn er op loopafstand diverse meertjes aanwezig, verder zij er binnen een uur rijden heel veel andere activiteiten te vinden. Tip met groot materieel niet door Terlago, maar via Vezzano rijden.

Leuke camping, rustig, schaduw, een mooi uitzicht

Theo
    1-8-2018

Een camping met veel Nederlanders die vooral beneden in de straatjes staan. Wij stonden met onze tent boven op het tentenveldje. Daar heerlijk schaduw en mooi uitzicht op de bergen.

s’Avonds zou het zwembad om 19:00 u sluiten maar er werd tot ongv 22:00 u gezwommen.

Lekkere broodjes en pizza op de camping te krijgen.

Ook een keer heerlijk en toch goedkoop gegeten bij het eerste restaurantje onder de camping, een aanrader!

Trento en Riva zijn mooie plaatsen om te bezoeken.

Leuk is ook om een wandeling te maken door de heuvels en bossen vanaf de camping om de meertjes heen. Vooral de route onder de bergen langs is pittig met borden dat je voor beren wordt gewaarschuwd... spannend!

Terlago scoort een 7,3 uit 10, op basis van 6 reviews